CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 17, 2010

το εχασα...για λιγο ομως...

εδω και δυο μηνες εχω χασει κατι...
κατι πολυ σημαντικο...
κατι πολυ σημαντικο για μενα...
αυτο το 'κατι'...
το σημαντικο μου...
ειναι ο λογος που χαμογελαω πολλες φορες ενω δεν κοιταω πουθενα συγκεκριμενα...
ειναι ο λογος που σιγοτραγουδω ενα τραγουδι που πουθενα δεν ακουγεται...
ειναι ο λογος που ονειρευομαι πολλα πολλα ομορφα αυριο...
ειναι ο λογος που μονο γραφω και γραφω και γραφω...
ειναι ο λογος που σε ο,τι βλεπω, ακουω ή διαβαζω...
ψαχνω και βρησκω αυτο το σημαντικο μου 'κατι' μεσα σε ολα αυτα...
εκει ειναι...
σε ολα...
αλλα δεν μου φτανει να το βλεπω σε εκεινα μονο...
εγω θελω να το βλεπω και διπλα μου...
θα το ξαναβρω ομως...
που θα παει...
θα το ξαναβρω...

υγ...
βαλτε αυτο το τραγουδι να το ακουσετε...
υπεροχο ειναι...
και το video ειναι a work of art...
lost things can be found in the end...

στο δανειστηκα το τραγουδι ε;
:)))))))




4 added their thoughts to the pile:

Clem Lumen said...

Τι ωραιο τραγουδιιιι...=]]]

Αν σε γεμιζει τοσο αυτο το "κατι" μην το χανεις... Για τιποτα δεν αξιζει να χανεις κατι που σε κανει να χαμογελας απο δω και απο κει, να τραγουδας εστω και απο μεσα σου και να εισαι τοσο αισιοδοξη.
Καλημερα!

tzotza said...

δεν σκοπευω να το χασω αν και ειναι πεισματαρικο!!!
μακαρι να διαβασει και το δικο σου σχολιο να δει πως δεν σκεφτομαι μονο εγω ετσι free spirit μου!!!
:)))))

πολυ σευχαριστω για το ζεστο σχολιο σου!!!
ενα ομορφο βραδυ να εχεις!!
δροσισε κιολας αρα θα ειναι πιο ευκολο το διαβασμα!!!
φιλια!!!
:)

Αλεξάνδρα said...

Πως μπορείς να χάσεις "κάτι" που σε κάνει χαρούμενη κι ευτυχισμένη;

Κι αν το χάσεις θα είναι για λίγο. Θα το βρεις πάλι!

tzotza said...

@αλεξανδρα μου...
ποσο χαιρομαι που σε βλεπω παλι εδω αλεξανδρα μου!!!
περναω απο σενα συχνα αλλα σιωπηλα να ξερεις...
:)))))

πως γινεται να το εχασα;
απο πολυ μεγαλη βλακεια μου...
πολυ μεγαλη...
ειναι αυτα τα λαθη που κανουμε πολλες φορες που μετα ρωτας τον εαυτο σου 'ειναι δυνατον να κολλησα ετσι;'...
αλλα ναι,,,κολλησα...απο ανασφαλιες μεγαλες...
ουφ...

με την δικια σου σκεψη παντως ελπιζω και εγω...
πως θα το βρω και παλι...
you've got to have hope!!!
:)))))

ελπιζω να ησαστε ολοι καλα εκει!
τα μικρα σου θα μεγαλωσανε τοσο!
(εμεις οχι ομως!!! ;)))))

φιλια πολλα!!
:)))))