CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 3, 2010

υγ για συναυλια...

ξεχασα να πω κατι...
αλλον εψαχνα να βρω στην συναυλια...
και αλλον βρηκα...
θυμοσαστε το ποστ για τον καλο φιλο μου τον δημητρη;
που εξαφανηστηκε ετσι απλα μια μερα...
και μετα μου ανεβασε ενα πολυ ομορφο video στο youtube πως ητανε καλα...
και ελεγε 'συγνωμη tzo' με το αγαπημενο μου 'let down' απο τους radiohead;
χαθηκε παλι μετα...
δυο χρονια πριν...
πολλα προσωπικα του προβληματα που απλα τον κανανε να φυγει εντελως...
αλλα αν με διαβαζεις ακομη φιλο μου δημητρη...
να ξερεις πως σε ειδα εκει στους james...
σε ειδα...
ησουνα πολυ πισω ομως...
και ο κοσμος παρα πολυς...
αλλα σε ειδα...
μουσακια ωραια αφησες...
και μονος σου ησουνα...
και ευχομαι να εισαι καλα...
και χαρουμενος...
και τα παιδακια σου να ειναι καλα...
λες να ερθω να σε βρω εκει στον παο ενω ξερεις πως ειμαι αεκτζου; ;)
μπα...εμενα μου φτανει που σε ειδα καλα...
χαιρομαι μερικες φορες οταν ο κοσμος ειναι μικρος...
και μια ματια φτανει απλα να ησυχασεις...
εγω χαρηκα παντως...
σου αφιερωνω το δικο σου αγαπημενο james τραγουδι...
ειμαι σηγουρη πως χωροπηδουσες ασταματητα οταν το παιξανε!
keep smiling dear!!!!
:))))))



υγ2...
θα προτιμουσα να εβλεπα εσενα να ξερεις...
ξερεις εσυ...



2 added their thoughts to the pile:

xtsanos said...

Ε δεν υπάρχει. Λίγες μέρες έλειψα από το μπλογκοχώρι κι έκανες 5 post! να ελπίζω σε μόνιμη επανασύνδεση με το μπλογκ ή ήταν λόγω James;

BTW, υπέροχο template!

tzotza said...

blog φιλο μου παλιο καλησπερα!!! :)
ειδες τι γινεται???
when it rains it pours as they say!!!
;)))

αχ οι james ητανε υπεροχοι!!!
δεν ητανε ομως το κινητρο να ξεκινησω παλι να γραφω...αλλο(ς) (α χα!!!! ;))) ητανε αλλα it's a long story and i hope one with a happy end!!!(κανε fingers crossed γιατι εχω εναν πολυ πεισματαρη αντιπαλο!!!)

καλο το ταξιδι σου;
σαρεσε το happy anniversary με τους flinestones?it's one of my favourites!!!!

πολυ χαρηκα που περασες απο εδω χρηστο μου..ερχομαι και απο εσενα μια βολτα!!!

α!σευχαριστω πολυ για το template!
και μενα μαρεσει!!!
:))))

φιλια πολλα!!!
:))))