CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 12, 2010

κρατησου...θα τα καταφερουμε...ολοι μας...

κρατησου μικρη μου...
θα τα καταφερεις...
απλα κρατα γερα και μη κοιτας κατω...
δεν βλεπεις τον ουρανο εκει ψιλα;
δεν ειναι τοσο ομορφο;
εχει συννεφεια,ναι...
δεν πειραζει ομως...
φαινεται και ο ηλιος...
απλα κρυβετε και μας δοκιμαζει...
να δει αν θα τον ξεχασουμε αν δεν τον βλεπουμε...
αλλα εκει εινει...
λαμπει ακομη και μεσα απο τα συννεφα...
γιαυτο εσυ κρατησου...
και προχωρα...
δεν πειραζει και αν πεσεις μια,δυο, τρεις φορες...
δεν πειραζει καθολου...
θα σκουπισεις τα γονατα σου απο τις σκονες...
και παλι εκει πανω θα πας...
και παλι σφιχτα θα κρατηθεις...
μονο εκεινοι που επιμενουνε τα καταφερνουνε...
οσο δυσκολο και να φαινεται πολλες φορες...
τα καταφερνουνε...
αντε ελα...
δοκιμασε παλι...
εχουμε χρονο μπροστα μας...
αλλα και ξερεις κατι;
και να πεσεις...
και να γεμισεις με σκονι...
ακομη και να χτυπησεις λιγακι και να πονεσεις μια σταλια...
δεν πολυ πειραζει...
φευγει ο πονος και μενει μονο το ομορφο...
αλλά κατι ακομη...
ελα να σου πω...
εγω διπλα σου θα ειμαι...
οσες φορες και να προσπαθησεις...
οσες φορες και να πεσεις...
ο,τι και να γινει...
διπλα ακριβως...
αντε παμε παλι...
μη κοιτας κατω...
πανω ψιλα ειπαμε...

υγ...
η φωτογραφια ειναι η μικρη μου...
και ναι, τα καταφερε...
οπως και ολοι μας θα τα καταφερουμε...
δεν χρειαζεται πολυ...
ενας να ειναι διπλα μας...
και να βλεπουμε τον ηλιο...
το δικο μας ηλιο...
οποιος και να ειναι αυτος...

υγ2...
εχω κολλησει με αυτο το τραγουδι...
κολλημα εδω και μερικους μηνες...
να το ακους και να βλεπεις θαλασσα...
να το ακους και να ταξιδευεις...
να ταξιδευεις ξαπλωμενη στον καναπε...
να το ακους και απλα να νιωθεις...



6 added their thoughts to the pile:

Ασημάκης said...

Tζότζα, τι κάνεις μωρέ; Γιατί έτσι χαθήκαμε;Σε σκέφτομαι όλον αυτόν τον καιρό.Έχω χάσει όλα σου τα τηλέφωνα.Σήμερα απ'όλες τις μέρες, σήμερα διάλεξα να σε ψάξω επιτέλους στη σελίδα σου. Σήμερα που έγραψες αυτό το τρυφερό σου ποίημα.
Στείλε μου, αν θέλεις, ένα σήμα.
Με όλη την αγάπη μου!

tzotza said...

@Ασημακη μου καλησπερα!
παλι καλε τα εχασες ολα τα τηλεφωνα μου;απαπαπα!!μεγαλος ανθρωπος τι να περιμενεις!! ;)
8α στα στειλω με mail αλλα σε ποιο;στο παλιο;στειλε εσυ πρωτα σε μενα...το mail μου ειναιε δω στο profile μου..
αυτο ειναι καινουργειο σου blog?
θα το διαβασω!!
καλα ειμαι κατα αλλα...
ο χειμωνας ειχε πολλα...
πολλα χαρουμενα και ωραια...
και ημουνα και αρκετες φορες αρρωστη...

χαιρομαι που σαρεσε αυτο που εγραψα...
δεν ητανε μονο για την μικρη μου...
θα το καταλαβες...
ολοι μας εχουμε κατι που μας δοκιμαζει που και που...
αν το θελουμε πολυ ομως, να το παλεψουμε και θα το(ν) αποκτησουμε!! :))))))

8α τα πουμε συντομα ελπιζω...
αθηνα δεν θα κατεβεις ποτε καλε????
ποτεεεεεεε?????

σε φιλω socrates μου!!!
:)

υγ...
δεν πηρες την απαντηση μου οταν μου εστειλες χρονια πολλα για την γιορτη μου στο κινητο σου;
και στο εχω πει τοοοσες φορες...
πετα το!
δεν δουλευει καλα!!! ;))))

maxim glendower said...

άλλωστε κάποτε κοιτούσε πάντα ψηλά στα σύννεφα η μικρή σου. κι εσύ πάλι από κάτω να στηρίζεις όπως πάντα. να της δείξω πως να προσγειώνεται χωρίς να χτυπάει; :)

tzotza said...

χριεαζεται να χτυπησεις για να μαθεις...
παντα αυτο πιστευα...
αρα ας φαει τις τουμπες της...
ας φαμε τις τουμπες μας...
ολο και κατι θα μαθουμε!

καλημερα!
:)

mahler76 said...

έτσι είναι κοριτσάρα μου. Θα πέσεις, θα χτυπήσεις ίσως και λίγο αλλά που θα πάει θα δείς τον ουρανό ψιλά και θα ξανασηκωθείς να τον αδράξεις. Καλό σου βράδυ.

tzotza said...

@mahler76 μου..
ετσι ακριβως φιλο μου...
exactly!!!
και κατω αν ημαστε ομως...
ε να μη χανομαι τον ουρανο απο τα ματια μας..
να τον κραταμε κοντα!!
καλο βραδυ και σε σενα..
φιλια πολλα!!
:)