CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 2, 2008

chocolate anyone?



ειναι μερικες μερες που δεν θελεις να τελειωνουνε...

απο την πρωτη καλημερα που λες...

μεχρι την τελευταια καληνυχτα που ευχεσαι...

ειχα μια απο αυτες πριν μερικες μερες...


οταν χτυπησε το ξυπνητηρι μου εκεινη το πρωινο στις 6.30 το πρωι...

ανοιξα τα ματια μου με ενα χαμογελο στα χειλη τοοοοσο μεγαλο...(σαν να μιλαω στην μικρη μου τωρα αισθανομαι!!!)

και απο εκει ξεκινησε μια μερα που ητανε τοσο φωτεινη οσο τον ηλιο που ειχε τοτε...

δεν θα μπω σε λεπτομεριες...

δεν εχουνε και πολυ σημασια εξαλλου...

αλλα ητανε ομορφη μερα...

πολυ ομορφη μερα...

και μοιρασα ενα αγαπημερνο μου μερος με εναν εξισου αγαπημενο μου προσωπο...

και νομιζω πως το αγαπησε οσο εγω...

και αυτο με εκανε τοσο χαρουμενη...

το βραδυ παλι πηγαμε στο κυτταρο...

να δουμε την τελευταια εμφανηση του locomondo εκει για φετος το χειμωνα...

εχει παθει ενα κολλημα η αδελφη μου και δεν μπορουσα να της χαλασω το χατιρι...

τριτη φορα ητανε που πηγαμε φετος...

νομιζω πως πια μας γνωριζουνε...

η φουλα μου (αδελφουλα μου δηλαδη) πολυ ελπιζει πως ο μαρκος την ειδε δηλαδη!!

και ετσι πηγαμε...

δεν πολυ ηθελα να ειμαι ειλικρινης...

αλλα πηγα...

εχω φαντασματα εκει απο μια αλλη συναυλια και παντου τους εβλεπα...

αλλα ειπα θα πιω καμια μπιρα και θα ξεχαστω...

που θα παει...

θυμαστε που ειχα γραψει στο προπροηγουμενο μου ποστ πως δεν ηρθε το παλικαρι με την λακτα να με ξαφνιασει τοτε?

παλι στο κυτταρο ημασταν...

παλι στους locomondo...

ε τωρα ομως κατι αλλαξε...

καθως περιμεναμε να παρω την μπιρα μου καποιος με ακουμπισε απο τα απιστερα μου...

γυρισα...

και εκει ητανε...

εκεινος...

με μια lacta στο χερι...

και εγω τα εχασα..(γιατι ειμαι πολυ χαχας σας το λεω και μαρεσουνε ολα αυτα τα ομορφο-μελο-ρομαντικα πραγματα).

απλα τα εχασα...

και τον κοιτουσα...

και τον κοιτουσα...

ε και μετα χαμογελασα...

και τα υπολοιπα δεν σας τα λεω γιατι ισως υπαρχουνε και μικρα παιδια μου διαβαζουνε αυτο το blog και δεν κανει...

αλλα εγω πολυ χαρηκα...

και πολυ ξαφνιαστηκα...

και σε κανει να αισθαναισαι τοσο ξεχωριστη...

και ομορφα που δυο σου τοσο αγαπημενα σου προσωπα...

οπως η φουλα μου που το κανονισε...

και εκεινος που ηρθε...

σε σκεφτηκανε τοσο...

και ετσι τελειωσε μια τοση ξεχωριστη μερα για μενα...

τελειωσε με το ιδιο και ισως και πιο μεγαλο χαμογελο που ξεκινησε...

παντως τελειωσε με το ιδιο προσωπο...

και τελικα αυτο το μυστικο μου κρατησε το λογο του...

κανει ο,τι μπορει να εχω αυτο το χαμογελο στα χειλη μου...

αλλα οχι μονο στα χειλη μου...

αλλα και μεσα στα ματια μου...

εκεινος ξερει τι εννοω...

σας κερναω ολους απο την σοκολατα μου...

τοση γλυκια σοκολατα δεν εχετε ξανα φαει ειμαι σηγουρη!!!!

38 added their thoughts to the pile:

iLiAs said...

Nα έχεις ένα "γλυκό" μήνα, με πολλές "μαγικές" ατέλειωτες στιγμές! :)
φιλιά

Love and Poison said...

Εγώ θα γυρνούσα και θα έλεγα "Τι είναι αυτή? Με αμύγδαλο τρώω!!!", πήγαινε να φέρεις άλλη και ξαναδοκίμασε!

Τι σου κάνει μια σοκολάτα...

Lote Alcarin said...

Χμ... Δεν μιλάω, δεν μιλάω!!! Φιλενάδα, ξέρεις, τα καλύτερα! Ωραίες οι εκπλήξεις, δεν είναι? Πάντα τέτοια, πάντα τέτοια, καλά να περνάτε, όμορφα και γλυκά γλυκά... Πιο γλυκά και από σοκολάτα!

faraona said...

Φορτηγα με σοκολατες!!!Ολο το χρονο κι ακομη πιο πολυ οσο εσυ θελεις!Να σου τις φερνουν και να γλυκαινεσαι παντα πολυ!Φιλια!

mAuVe said...

αγάπη μου όλο το

εργοστάσιο σοκολάτας

του Tim Barton σου αξίζει...

τι λέμε τώρα!!!

μπράβο, πάντα τέτοια κοριτσάκι μου

φιλιά σοκολατένια

3 parties a day said...

Θέλω κι εγώωωωωωωωωωωωω *μια τέτοια ωραία μέρα!

purple said...

πηρα το κομματακι μου και ναι ειναι πολυ γλυκο!!!
αληθεια χαρηκα με αυτα που διαβασα να σαι καλα :-)

Stratos Bacalis said...

Καλά με τσάκισες... πολύ χαίρομαι που ήταν τόσο όμορφα!!! Κι αν γι αυτό δε σε είδα τελικά Αθήνα, χαλάλι!!!

MenieK said...

Τα πράγματα που μοιράζεσαι διπλασιάζουν τη γλύκα τους και υποδιπλασιάζουν την πίκρα τους

tzotza said...

@ilia μου...
και σε σενα sweet poet μου να εχεις εναν υπεροχο φεβρουαριο!!!
νομιζω πως θα ειναι για μενα bitter-sweet αλλα τι να κανουμε!!!
ετσι πανε αυτα!!!

φιλια!!
:)

tzotza said...

love and poison μου...
ευτυχως που ΕΓΩ δεν ειμαι ΕΣΥ!!!
οτι σοκολατα και να μου επερνα θα μου αρεσε..και ξεχνας πως η γαλακτος ειναι η αγαπημενη μου anyways!!!!

η σοκολατα απο μονη της δεν κανει και τοσα πολλα..αλλα το χερι που την κραταει ειναι αλλη ιστορια!!! :)))))

σματσ!!!!
:)

tzotza said...

@lote μου..
χμμμμμ....
και γιατι δεν μιλας εσυ καλε???
cat got your tongue οπως λεμε στο αμερικα??? :)))))
νασαι φιλη μου!!
και εγω το ελπιζω!!!
και ακομη πιο γλυκα απο σοκολατα!!!

σε φιλω!!
:))

tzotza said...

@faraona μου..
λες να παρω κανενα αποσοστο στην λακτα???
στην ιον???
μακαρι!!!

νασαι καλα για τις γλυκες σου ευχες φιλεναδα μου!!!
καλη εβδομαδα να εχουμε!!
σε φιλω!!
:)

tzotza said...

mauve μου...
καλα απο σενα νατασσα μου μοο κατι τετοιο τοσο γλυκα περιμενα να μου πεις!!!
το ξερεις πως το ιδιο στο ευχομαι και σε σενα,ε?(να μη σου πω και διπλα!!!)
θα σε κερασω απο κοντα σοκαλατα!!!
αντε να ερθεις!!!

σε φιλω γλυκα!!!
:)

Pan said...

Καλησπέρα!

Πολλαπλά χρήσιμη δηλαδή η επίσκεψη στο Kύτταρο!

Φιλιά!

tzotza said...

@3 parties a day μου...
αντε και εχεις και παραπονο εσυ!!!
:))))

σου ευχομαι ΜΟΝΟ τετοιες μερες να εχεις καλη μου!!!
απο καρδιας!!

σε φιλω!!
:)

tzotza said...

@purple μου..
το ξερω πως το χαρηκες ελενα μου!!!
:))))

παρε και συ δευτερο κομματακι...
εισαι και συ σοκολατου το ξερω!!!

σε φιλω γλυκα!!!
:)

tzotza said...

@sandman_gr μου..
σε εχασα βρε στρατο μου στην αθηνα!!!
το διαβασα στο ποστ της νατασσας το σαββατο βραδυ!!!
ειχα χαθει (παλι)την προηγουμενη εβδομαδα..αλλα θα ερθεις παλι κατω συντομα..ειμαι σηγουρη και τοτε θα σε δω dear!!!! :))))

η αληθεια ειναι πως ειμαι λιγο χαμενη με ολες αυτες τις σοκολατες αλλα ωραιο δεν ειναι αυτο???!!! :)))

φιλια πολλα!!!
:)

tzotza said...

menieK μου...
ποσο μεγαλη αληθεια ειναι αυτη που ειπες φιλη μου!!!
γιαυτο παρα και εσυ την σοκολατα σου οπως φευγεις..μη το ξεχασεις!!!

σε φιλω γλυκα φιλη μου!!!
:)

tzotza said...

@pan μου...
ειδες???
για συναυλια πηγα και εκει που δεν το περιμενα BOOM!!!
μου ηρθε και η σοκολατα!!!
αυτα ειναι τα πιο ωραια εξαλλου!!!

φιλια και σε σενα μ. μου!!!
:)

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Χαίρομαι πολύ για σένα... Να είναι και κανείς καλά στη μπλογκόσφαιρα επιτέλους!

Υ.Γ. Τα λένε βρε τα μυστικά;; Μυστικά είναι!

Lote Alcarin said...

Έτσι είμαι εγώ.. Θεωρίες συνωμοσίας:P Χαίρομαι πάρα πολύ που είσαι καλά!!!!!!!! Να συζητήσουμε και για την καφεποσία:P

Unknown said...

Καλώς σε βρίσκω tzotza μου ....

μετά από τόσα καλά λόγια που άκουσα είπα να ρθω να σε διαβάσω....

όλα είναι υπέροχα εδώ....

γλυκιά καλησπέρα

& φιλί


_Κυβέλη_

Shades said...

Παίρνω ένα κομμάτι που μ' αρέσει και σιγοτραγουδώ.. "πίνω μπάφους και παίζω RRO" μαγκιά η αδελφή σου!!!
Την καλησπέρα μου.

Anonymous said...

Όλος σου ο μήνας έτσι να είναι!! να περνάς καλά, κι αυτούς που αγαπάς να τους έχεις κοντά σου! Καλή σου νύχτα!

patsiouri said...

Θα σκάσω! Θέλω όλες τις λεπτομέρειες! Τουλάχιστον τί ώρα γύρισες σπίτι!

indictos said...

Πάντα τέτοια ωραία.


Αφιέρωση

tzotza said...

@synas μου...
καλημερα!!!
κοιτα, μια ετσι μια αλλιως ειμαι...
νομιζω πως το psychotherapy δεν θα την γλειτωσω..
αν ημαστε πολλοι, να παμε μαζι μπας και μας κανουνε group rate!!!
τι λες???
:))))

τα μυστικα δεν πρεπει να τα λεμε..εχεις δικιο..αλλα καποιος φορες θελεις να σκασεις απο την χαρα σου να τα πεις..μετα βεβαια μουτζονεσαι αλλα αλλη ιστορια και αυτη!!!

σε φιλω γλυκα φιλη μου!!!
:)

tzotza said...

@lote μου...
ναι ναι!!!
ολο θεωριες συνωμοσιας εισαι εσυ τελικα!!! :)))
σε περιμενω ε??(το μειλ μου το πηρες ε?)

μια ομορφη καλημερα σου ευχομαι!!!
σε φιλω!!
:)

tzotza said...

@κυβελη δραγουμη μου...
καλημερα και καλως ηρθες!!!
χαιρομαι που εκανες την αρχη και ηρθες απο δω!!!
σε βλεπω τοσο καιρο εδω στο blogworld και δεν εχω προλαβει να περασω απο σενα!!(τρεχω πολυ γενικα αλλα με εχει πιασει μια σχετικη τεμπελιτιδα με το pc μου!!! :)))

σευχαριστω για τα ομορφα σου λογια..
θα ερθω απο το σπιτι σου το βραδακι..πινω καφε και το βραδυ αργα..να εχεις ετοιμο λιγο!!

σε φιλω και μια ομορφη μερα να εχεις και εσυ φιλη μου καινουργεια!!
σε φιλω
:)

tzotza said...

@shades μου..
επειδη δουλευεις βαρβαρες ωρες σου δινω τρια κομματακαι σε σενα ν μου!!!
χαιρομαι που περασες!!!πολυ ομως!!!:)))

αν και δεν το παιζουνε συνηθως το τραγουδι αυτο, στο τελευταιο live το παιξανε και εγινε και χαμος!!!
η φουλα μου ναι, ειναι one of a kind οπως λενε!!!

μια ομορφη μερα σου ευχομαι..(καλο υπνο και ξεκουραση για σενε τετοια ωρα που ειναι!!!)
σε φιλω γλυκα!!!
:)

tzotza said...

@theogias μου...
καλως ηρθες και συ!!!
σευχαριστω για την τοσο ομρφη σου ευχη!!! (αν και δεν το νομιζω..ειναι ετσι αυτος ο μηνας δηλαδη, αλλα οκ, το παλευουμε!!!)

να εχεις και συ ετοιμο καφε το βραδυ που θα περασω..το ξενυχτι θελει το καφε του..(δεν πολυ πινω και τιποτα αλλο αρα...)

μια ομορφη καλημερα σου ευχομαι!!
φιλια!
:)

tzotza said...

@patsiouri μου μονακριβη!!!
καλε!!
δεν σου εχουνε μαθει πως ποτε δεν κανεις kiss and tell????
e?????
curiosity killed the cat!!!

σε φιλω γλυκα και σε περιμενα βρε φιλεναδα μου!!!
μια ομορφη καλημερα και σε σενα!!!
:)))

ps...(4 και μιση...αλλα μη το πεις δυνατα!!)

tzotza said...

@indictus μου..
εσυ παντα με κανεις και χαμογελω, το ξερεις φιλο μου στο βορρα αυτο???
πολυ σευχαριστω για την αφιερωση..
τελειο soundtrack για το ποστ μου!!!
αλλα τιποτα δεν ειναι τυχαιο...:)))

θα σου στειλω mail μολις βρω το email σου..στειλτο μου σε παρακαλω ή θα ρωτησω το νατασσακι...

μια ομορφη καλημερα σου ευχομαι!!
σε φιλω γλυκα!!!
:)

Socrates said...

A,ρε tzotza ερωτιάρα!

tzotza said...

@socrates μου..
ηρθες και ειπες και εσυ τα δικα σου φιλο μου γλυκο!!!
μη μου λες τετοια..θα το παρω πανω μου στο τελος!!!! :)))))

σε φιλω..(και ας σε εχω παραμελησει τωρα τελευταια..το ξερεις πως σαγαπω!!! :)))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Το κέρατό μου...
ζηλεύωωωωωωω...........
;-))
΄Ητανε να φάω το 2% με τη φρυγανίτσα μου, που λέει η δίαιτά μου για τα περιττά των εορτών.. αλλά απόψε για σένα θα τη "σπάσω"...
ΟΥΛΑ ΧΑΛΑΛΙΝ ΣΟΥ!!!!!!!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

tzotza said...

@γλαρενια μου γλυκια!!
μπλιαχ μπλιαχ μπλιαχ το γιαουρτι!!!
παρε και ολη την σοκολατα φιλεναδα μου!!!στη χαριζω!!!
(εγω παντως δυσκολα την αντιστεκομαι την ατιμη!!!εστω και ενα κομματακι!!!)

χαιρομαι που περασες και σε κερασα!!!
σε φιλω γλυκα!!!
:)