CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 23, 2008

ηρθε και η σειρα μου...

τα καταφερα τελικα...
αργησα λιγο αλλα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ειμαι και εγω ετοιμη με την δικη μου συμμετοχη στο παιχνιδι εδω στο blogworld που με καλεσε ο φιλος μου ο Στρατος ( http://sandman-chronicles.blogspot.com/ μα να μη ξερω ακομη πως μπαινουνε τα links!!!) και να σας πω το δικο μου αγαπημενο μου ποιημα...

ποτε δεν ειμαι σταθερη σε κατι οταν λεω πως ειναι 'αγαπημενο μου'...
αναλογος την διαθεση μου αλλαζει και εκεινο που θα ειναι το 'αγαπημενο μου' γιαυτο σκεφτηκα πολυ τι με εκφραζει πιο πολυ αυτον τον καιρο...
και ακρη δεν εβγαλα...
ειμαι σε τετοια φαση...
undecided...
και γιαυτο διαλεξα ενα ποιημα που οταν το πρωτο διαβασα στα 14 μου...
μου φαινοτανε απλα γραμμενο για μενα...
και ας εχει μεσα διαφορα μοναχικα στοιχεια και ισως καποια μελανχολικα πραγματα...
η αληθεια ειναι πως πολλες φορες ημαστε μονοι...
και ο πολυ αγαπημενος μου Edgar Allan Poe το εγραψε πολυ ομορφα σε αυτο το ποιημα του...


Αlone

From childhood's hour I have not been
As others were; I have not seen
As others saw; I could not bring
My passions from a common spring.
From the same source I have not taken
My sorrow; I could not awaken
My heart to joy at the same tone;
And all I loved, I loved alone.
Then- in my childhood, in the dawn
Of a most stormy life- was drawn
From every depth of good and ill
The mystery which binds me still:
From the torrent, or the fountain,
From the red cliff of the mountain,
From the sun that round me rolled
In its autumn tint of gold,
From the lightning in the sky
As it passed me flying by,
From the thunder and the storm,
And the cloud that took the form
(When the rest of Heaven was blue)
Of a demon in my view.
-The End-


Μερικες μερες μετα, μου εστειλε αλλη προσκληση ο Στρατος και αυτο ειχε πολυ πλακα γιατι απλα ειναι completely useless και πολυ μαρεσουνε αυτα!!!!
οι κανονες ητανε οι εξης:

1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.
2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο).
3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι) της σελίδας.
4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη).
5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.
(directly copy pasted from my friend Indictus (http://indictos.wordpress.com/ thanks Indie μου!!!)

και ετσι πηρα το βιβλιο που διαβαζω τις τελευταιες μερες που μου εκανε ενα αγαπημενο μου προσωπο δωρο προσφατα, 'Τα Κεραμιδια Σταζουν' απο τον Χρονη Μισσιο και πηγαινω στην σελιδα 123 και ξεκινω...


'Μα ελα που αργησε να ξυπνησει...
Ο Ποποφ, του'πανε, απο ωρα τον περιμενε κατω στο αυτοκιντο-μπολσεβικος, βλεπεις.
Ντυθηκε βιαστηκα, και να το παλι!!!'


Κριμα που δεν μπορω να γραψω τα παρακατω γιατι εχει μια περιγραφη απιστευτη!!!!
τρεξτε να το διαβασετε!!!!

Και εγω τωρα με την σειρα μου προτεινω τις φιλες μου Lote Alcarin, 3 parties a day, Negma, Γλαρενια και το Patsiouriακη μου στο ιδιο παιχνιδι!!!! (ναι, βριστε με αφοβα!!!!)

thanks Στρατο μου!!!!

14 added their thoughts to the pile:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση, τρέχω....για να ετοιμάσω και το δικό μου, που έχω ήδη άλλη μια πρόσκληση από Μαρία (μικρό ανάλογο)

Τώρα μου κέντρισες το ενδιαφέρον με το βιβλίο σου..
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Negma said...

Καλημέρα, κορίτσι!!!!

Πόσο γέλασα με το "και αυτο ειχε πολυ πλακα γιατι απλα ειναι completely useless και πολυ μαρεσουνε αυτα!!!!"

Γέλασα γιατί όταν πρωτοείδα τους κανόνες του παιχνιδιού σκέφτηκα ακριβώς το ίδιο.

Όταν μπήκα στη διαδικασία να διαβάσω τις αναρτήσεις των περισσοτέρων όμως, είδα ότι τελικά δεν είναι παρά μια αφορμή να γνωστοποιήσουμε ο ένας στον άλλον κάποια βιβλία, να πάρουμε φρέσκιες ιδέες. Κι είναι πολύ ενδιαφέρον τελικά!

Σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!!!! Σε πρόλαβε όμως η Αλεξάνδρα, κι έχω ήδη κάνει την σχετική ανάρτηση (μη δω παιχνίδι και χάσω εγώ...).

Πολλά πολλά φιλιά, νά 'χεις μια όμορφη Κυριακή!!!!!!!!

faraona said...

Α!Το παιξα κι εγω αυτο το παιγνιδι στο αλλο μπλογκ που γραφω στους ''ανωνυμους μελαγχολικους''

Οπως διαπιστωνετε μικρη μου Κυρια ολη η μπλογκοσφαιρα παιζει μπλογκοπαιγνιδα αυτη την εποχη.
Την καλημερα μου και τα φιλια μου!

Stratos Bacalis said...

Μπράβο! Το ήξερα ότι θα μας εκπλήξεις ευχάριστα!

Love and Poison said...

Μετά το " Τα Κεραμίδια Στάζουν" να διαβάσεις και το "Χαμογέλα Ρε, Τι Σου Ζητάνε?"

Πίσω στο Γυμνάσιο με πήγες με τον Μίσσιο ;)

Dr_MAD said...

Αχού! Κανείς δε γλίτωσε τελικά από αυτό το παιχνίδι. Είπα να αφήσω σχόλιο, μόνο και μόνο, γιατί έτυχε να μου χαρίσουν το ίδιο βιβλίο πρόσφατα. Ελπίζω: 1) να είναι καλό, όπως λες, 2) να μη μας το χάρισε το ίδιο πρόσωπο, 3) να μην είσαι εσύ εγώ -αυτό δεν ξέρω γιατί το ελπίζω, αλλά το ελπίζω. Καλή εβδομάδα να έχουμε

purple said...

οκ τρεχω αφου ειναι τοσο καλο!!!
φιλιαααα :-))))

iLiAs said...

Καλή βδομάδα :)
Να προσέχεις :)

patsiouri said...

Είναι από τα λίγα παιχνίδια που μου αρέσουν και θα το κάνω! Μάλλον το βράδυ, ευχαριστώ!
Ο Μισσιος γενικότερα γ....ει!

Aντώνης said...

No comment για το ποίημα! Καιρό λατρεμένο!

maya said...

και γω στα 13 τον διάβασα πολύ τον πόε.
δεν είναι παράξενο αυτό? και τον λένε νταρκ και κόντρα νταρκ?

όσο για το σελ123 κλπ, είχα και γω τις απορίες μου ως προς το τελικό νόημα 3 προτάσεων... δε βαριέσαι. ήθελα και κάτι να 'κατεβάσει' την προηγούμενη αγανάκτηση. είδες? όλα έχουν τον σκοπό τους τελικά κι ας ξεφεύγει απο τις νόρμες!

πολύχρωμη καλημέρα τζότζα μου
χχχχχχχχχχχχχχχχ

Μετεωρίτης said...

αυτό το παλιόπαιδο
ο Στράτος
σας έβαλε όλους στη λούμπα, ε;!!

(αν νομίζεις πως ήξερα εγώ να βάζω links... χα, χα, χαααααα!!)

πέρασα λίγο βιαστικά
είναι η αλήθεια,
δεν σας έχω ξεχάσει
αλλά δεν έχω χρόνο
ούτε να βρω την σελίδα 123...

(σε φιλώ γλυκά τζοτζάκι)
:)

iLiAs said...

..έλα, καλό μήνα :)
Να είναι τέλειος, όπως τον φαντάζεσαι :)
φιλιά

αν ακούς said...

ααα μη τα κανεις αυτα, αν ειναι να εξαφανιζεσαι να το λες πρωτα...

tzotzaaaaaaaaaaaaa