CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 8, 2008

απλα high...





σημερα θυμηθηκα το δωματιο μου το παλιο...
εκεινο μου μοιραζομουνα με την αδελφη μου την μεσαια...
εκεινο που εκανα ολα τα εφηβοικα μου ονειρα...
εκεινο που καθομουνα και διαβαζα κρυφα με ενα φακο κατω απο την κουβερτα μου ατελειωτα βραδυα...
εκεινο που χανομουνα μεσα στα βιβλια με τον King Arthur και ονειρευομουνα να ερθει ο δικος μου Lancelot με μαυρο αλογο να με σωσει..
θυμαμαι τις ατελειωτες κουβεντες που ειχα με την αδελφη μου...
ή μαλλον καλυτερα εγω μιλουσα παντα...
εκεινη με ακουγε...
εγω παντα ημουνα αυτη που ειχα τα διαφορα...
η ανυσηχη της οικογενειας...
με ενα ανησυχω πνευμα ζουσα και μαλλον το εχω ακομη αυτο...
εκεινη δεν ητανε ετσι...
εκεινη παντα ακουγε μονο...
δεν σηκωνε ποτε την φωνη της...
δεν τολμουσε ποτε απο μονη της να κανει κατι...
μεσα απο τις δικες μου τρελες ζουσε τις δικες της...
οπως την φορα που επρεπε να βγω να δω την τοτε αγαπη της ζωης μου...
και φυσικα οι γονεις μου δεν θα με αφηνανε αφου και δεν το ξερανε...
και ετσι εδεσα τα σεντονια μου μαζι και το εσκασα στις 12 το βραδυ απο το παραθυρο μου...
με -10 βαθμους εξω..
και ενα μετρο και χιονι..
απο τον πρωτο οροφο της μονοκατοικιας μας...
και καθως πηδηξα κατω...
ειδα τα φωτα να αναβουνε...
με ειχανε ακουσει...
αλλα εγω εφυγα και πληρωσε την πρωτη μπορα εκεινη...
αν και ειπε πως δεν ηξερε τιποτα...
αλλα και μετα απο την μπορα που φαγαμε και οι δυο μας...

εκεινη ητανε εκει και λεγαμε ολες τις λεπτομεριες με χαρα...
και ας ειχε γινει χαμος πριν..
εμεις την στιγμη την ομορφη ζουσαμε...
τα αλλα ητανε περιτα..
ετσι γινοτανε στο δωματιο μου...
στο δωματιο μας..
και μου κρατουσε το χερι μου πολλες φορες εκεινη...
και εγω μιλαγα και μιλαγα και μιλαγα...
για τα ονειρα μου...
και τους καυγαδες με τους γονεις μου...
για τα αγορια...
για το τι χρωμα θα εβαφα παλι τα μαλλια μου...
μεγαλωσα στην εποχη του 80s βλεπετε...
αν και ημασταν μονο μια χουφτα απο παιδια που ακουγαμε british music τοτε...
εγω εκει χανομουνα και εβρισκα την ηρεμια μου εκει που δεν την εβρισκα πουθενα αλλου...
και θυμαμαι καθε τεταρτη βραδυ που περιμενα με το τοτε walkman μου στο αφτι...
παλι στα κρυφα...
να ακουσω την μοναδικη εκπομπη που ειχαμε τοτε με βρετανικη μουσικη και την παρουσιαζε και αγγλος straight from london!!
rock over london λεγοτανε και με ταξιδευε η φωνη του Graham Dean τοτε...
και ελεγα ποσο πολυ ηθελα να παω στην αγγλια και να ζω κοντα σε ολους αυτους που μεγαλωνα παρεουλα...
και τωρα θυμαμαι την ντουλαπα μου...
εκει ητανε ολοι μαζεμενοι...
οπως τις πιο πολλες μαμαδες, και η δικη μου δεν μου αφηνε να κολλησω τις αφησες μου στους τοιχους...
'εκεινοι οι περιεργοι με τα μαλλια που φαβονται?' τσιριζε...
προτιμουσε εκεινες με τα κουταβακια και γατακια...
εγω ηθελα dali...
εκεινη τραβουσε τα μαλλια της και απορουσε πως βγηκα ετσι...
ελα μου ντε..

και εγω την ιδια απορια ειχα...
και ετσι μεσα στην ντουλαπα μου ητανε ολοι κρυμενοι...
οι Smiths, οι Cure, Sex Pistols, οι τοτε U2, οι depechemode και τοσοι αλλοι μαζι...
κοντα τους μια απο τους Violent Femmes γιατι τοτε ητανε απλα ενα μικρο τοπικο group που τους βλεπαμε μονο μερικα 'περιεργα' παιδια που ειχανε 'περιεργα' μαλλια και ρουχα μαυρα...
εκει στην ντουλαπα μου χανομουνα στα πολυ δυσκολα...
και εβαζα και παλι το walkman στα αφτια μου και κλεινομουνα μεσα της...
ναι μεσα της...
και ταξιδευα...
παντα εμπενε λιγο φως απο καπου...
αλλα και να μην ειχα φως δεν με ενδιαφερε...
εγω ειχα την μουσικη στα αφτια μου...
και αυτο μονο μου εφτανε...
το μονο φως που μου φωτιζε την ψυχη μου ητανε η μουσικη...
και σημερα καθως σκεφτομουνα αυτα...
εψαχνα την μουσικη παλι να μου δωσει λιγο φως...
και εβαλα ενα παλιο μου αγαπημενο μου τραγουδι...
και πεταω μαζι του ψιλα...
high οπως λεει και ο robert smith...

When I see you sky as a kite
As high as I might
I can't get that high
The how you move
The way you burst the clouds
It makes me want to try

When I see you sticky as lips
As licky as trips
I can't lick that far
But when you pout
The way you shout out loud
It makes me want to start

And when I see you happy as a girl
That swims in a world of magic show
It makes me bite my fingers through
To think I could've let you go

And when I see you
Take the same sweet steps
You used to take
I say I'll keep on holding you
My arms so tight
I'll never let you slip away

And when I see you kitten as a cat
Yeah as smitten as that
I can't get that small
The way you fur
The how you purr
It makes me want to paw you all

And when I see you happy as a girl
That lives in a world of make-believe
It makes me pull my hair all out
To think I could've let you leave

And when I see you
Take the same sweet steps
You used to take
I know I'll keep on holding you
In arms so tight
They'll never let you go


28 added their thoughts to the pile:

Stratos Bacalis said...

Πολύ χαίρομαι που μου επέτρεπαν οι γονείς να ακούω ό,τι θέλω και να βάζω ότι αφίσες θέλω... βέβαι είχα ξεκινησει από πιο σοφτ ακούσματα και σιγά σιγά πήγαμε στα πιο "σκληρά", οπότε τους "έμπασα" μαλακά...

Love and Poison said...

Όντως... αξέχαστα χρόνια...

Τότε με την φράντζα της Julia Roberts, με το φρύδι της Brooke Shields και που μασούσες tobacco σαν άλλη Calamity Jane?

Ξέχασα να πω για το τζην 10 cm πάνω από τον αστράγαλο, την άσπρη κάλτσα με ρακέτα, το τρακτερωτο παπουτσάκι και τις πολύχρωμες τιράντες πάνω από το tshirt?

Ξέχασα ε? Τα λέω λοιπόν για να έχουν και οι υπόλοιποι μια εικόνα!

Hillbilly!!!

iLiAs said...

...παιδικά χρόνια όμορφα, αναμνήσεις, νοσταλγία.
..ελπίζω και στο μέλλον να θυμόμαστε με γλυκιά νοσταλγία τις σημερινές μας στιγμές :)

Καλο σαββατοκύριακο :)

Socrates said...

Γιατί μαύρο άλογο, τζοτζα μου;
Παρατηρώ ότι γράφεις πολύ αυτόν τον καιρό. Σα να συνοψίζεις στιγμές, συναισθήματα, μνήμες και σελίδες της προσωπικής σου ιστορίας.Ψάχνεις, μήπως, τα επόμενά σου βήματα;

faraona said...

Tzotza μου πολυ ωραια ειναι που θυμασαι τα εφηβικα σου χρονια καλη μου!Αυτες οι αναδρομες κανουν καλο στην ψυχη .Ειναι σαν να ξεπλενει κατι που ξεχασε,λιγο πριν το απλωσει.Φιλι___κυρια μου.

αν ακούς said...

καλα βρε... αληθεια εδεσες τα σεντονια σου και το εσκασες;;;

τς τς τς....

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Εσύ είχες και αδελφούλα να μιλάς ....και να μιλάς. Εγώ το φουκαριάρικο το μοναχοπαίδι...σ' εμένα τα έλεγα..
;-)
Να είστε πάντα αγαπημένες!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

MenieK said...

Μου γέννησες τόσα νοσταλγικά συναισθήματα....

tzotza said...

@strato μου...
και εγω το ιδιο κανω με τα δικα μου παιδια..τους αφνηω να κανουνε βασικα ο,τι θελουνε στa δωματια τους.
και σε πιο 'λαιτ' ακουσματα να ειχα ξεκινησει, παλι την ιδια αντιδραση θα ειχανε..εσυ βεβαια ησουνα πολυ smart και μια χαρα σου πηγανε τα πραγματα!!!

σε φιλω 'χαζο-θειο' μου!!!
:)

tzotza said...

love and poison μου...
εγω αγαπητε, φορουσε ασπρα tshirt με σακκακια με διπλες και τριπλες βατες πολλες φορες!!!
καλτσες ποτε!!!
καπελα πολυ συχνα!!(σαν το boy george ενα πραγμα!!!)
και το μαλλι,η φραντζα μεχρι το ματι αλλα τα ακρα ξυρισμενα και πολλες φορε βαμμενες τουφες απο διαφορα χρωματα!!
αχ!!!!
τι ωραια που ητανε!!!

hillbilly you said???
takes one to know one DEAR!!!!

σε φιλω (και ας κρατας μαχαιρι!!!!)
:)

tzotza said...

@ilias μου...
πολυ σωστα το εθεσες sweet poet μου!!!
παρα πολυ σωστα!!
δεν ειμαι σηγουρη για την απαντηση ομως...
μακαρι!!!

ενα ομορφο βραδυ να εχεις!!
σε φιλω!
:)

tzotza said...

@socrates μου..
μαυρο αλογο παντα..δεν ξερω ομως γιατι...παντα μου αρεσε το μαυρο και το μαυρο αλογο εχει κατι πιο mysterious πανω του..μου ταιριαζει καλυτερα...

αν ψαχνω για τα επομενα μου βηματα?
οχι α. μου, δεν ψαχνομαι για κατι τετοιο..προσπαθω να ζησω την καθε στιγμη ετσι οπως ερχεται..ακουω την συμβουλη της φιλης μου της νατασσας (mauve) που μου εχει πει απλα να κοιταω το σημερα οσο αφορα εγω..μια χαρα μου ειναι αυτο..δεν θελω να ψαχτω και αλλο..για τωρα..
πιο μετα ισως..

γραφω οταν εχω χρονο και οταν κατι μου μπει στην σκεψη..ισως να γινεται λιγο πιο συχνα αυτο τελευταια..

ενα ομορφο βραδυ να εχεις my sweet friend in the north..
σε φιλω
:)

tzotza said...

@faraona μου...
κανουνε καλο στην ψυχη ναι φιλεναδα μου...
συμφωνω μαζι σου...

να νοσταλγεις πολλες φορες ειναι ενα τοσο ομορφο ταξιδι που σου ερχεται απο το πουθενα..

ενα ομορφο βραδυ και σε σενα γλυκια μου φιλη..
σε φιλω
:)

tzotza said...

@αν ακους μου..
ναι λεωνιδα μου..
αληθεια ειναι!!
εδεσα τα σεντονια μεταξι τους, και μετα απο το κρεβατι μου και την εκανα!!
βεβαια καθως κατεβαινα, χτυπησα ενα κομματι παγο και ετσι εκανε τοσο θορυβο που ξυπνησανε οι γονεις μου αλλα αφου θα τις ετρωγα που θα τις ετρωγα, εφυγα!
βεβαια και τωρα ισως να το εκανα αλλα μενω στον 6..φοβαμαι!!!
αν δεν τολμησεις οταν μπορεις μετα οταν 'μεγαλωσεις' τι θα κανεις????

χαιρομαι που ξαναγυρισες!!!
παρε και σοκολατα απο το προηγουμενο μου ποστ..κερασα ολους τους φιλους (you included)!!

σε φιλω γλυκα!!!
να ξεκουραστεις αυριο!!
:)

tzotza said...

@γλαρενια μας...
καλημερα!!!
ναι αυτα ειναι τα ομορφα το να εχεις πολλα αδελφια!!
ενα μπραβο σου και παλι που εκανες πολλα παιδακια και εσυ!!!
μεγαλωνοντας, αυτες οι στιγμες του 'μαζι' ολο και πιο πολλες γινονται με τα αδελφια μου..πολυ χαιρομαι γιαυτο!!

μια ομορη κυριακη να εχεις φιλη μου καλη!!
:)

tzotza said...

@meniek μου...
καλημερα καλη μου!!
ειδες πως γινονται αυτα?
απο το πουθενα μας βγαινουνε αυτα τα ομορφα συναισθηματα..
μακαρι να ειχα μια τετοια ντουλαπα τωρα να χανομουνα για λιγο μεσα..(οι δικες μου ειναι γεματες απο παιχνιδια και ρουχα των παιδιων!!! :)))

μια ομορφη κυριακη να εχεις!!
σε φιλω
:)

Unknown said...

αχ τι υπέροχη ανάρτηση tzotza μου ... Κι εγώ είχα τρέλα με τον Λάνσελοτ... αλλά όχι και τόσο παλιά... πριν 4 χρόνια...

με τις ομίχλες της Αβαλον της Μπράντλεϋ κοιμομουν και ξυπνουσα....

και τι ωραία η ιστορία απόδρασης...
πολύ μου αρέσουν αυτά......
έκανα κι εγώ μια τέτοια αλλά δυστυχώς με ανακάλυψαν την επομένη και με κλειδώσαν πακέτο με την ξαδέρφη μου΄ στο πάνω δωμάτιο !


φιλι γλυκο

_Κυβέλη_

Αλεξάνδρα said...

Αναμνήσεις γλυκιές σκαλοπάτια παρελθόντος με προορισμό το παρόν μας.

Είχα μαύρο τοίχο στο δωμάτιό μου. Ενα ολόκληρο μαύρο τοίχο. Είχα αφίσες, πολλές αφίσες και ένα γραφείο που πάνω στο λευκό του ξύλο έγραφα και έβαζα να γράφει όποιος ερχόταν.

"Αναμνήσεις σε μια άκρη του μυαλού
Αναμνήσεις σαν νερα θολου γυαλού
τα καλύτερα μας χρόνια
Σκόρπιες εικόνες, χαμόγελα σβησμένα
χαμόγελα για σένα ή για μένα.
Τα καλύτερά μας χρόνια.
Νάταν άραγε τόσο απλά
ή ο χρόνος τα άλλαξε μονάχα;
Κι αν ήταν να τα ζήσουμε ξανά
θα μπορούσαμε τάχα;
Οι μνήμες έχουν τόση ομορφιά
κι όμως σου φέρνει πόνο να θυμάσαι
γι αυτό διαλέγεις πάντα να ξεχνάς
ή μόνο τα ευχάριστα θυμάσαι
Μα πάντα θα θυμάσαι τα καλύτερά μας χρόνια..."

Φιλιά

Μετεωρίτης said...

είχα robert smith παντού!!!
φορούσα μαύρα ρούχα ΑΚΟΜΑ και στη φωτογραφία της ταυτότητας και το μαλλί μου ήταν εντελώς!!

μεγάλος έρωτας οι cure-και τι όμορφες οι αναμνήσεις με τα παιδικά δωμάτια!!

έκρυβα πάντα το ημερολόγιό μου, χι, χι!!

και είχα 100000 αφίσες στους τοίχους!!

φιλιά πάρα πολλά
καλή βδομάδα!!

tzotza said...

@κυβελη μου...
μια ομορφη καλημερα φιλη μου!!
παντα μερεσε η ιστορια με τον tristam και γενικα ολη αυτη η εποχη με εχει μαγεψει πολυ..νομιζω πως θα ξαναδιαβασω αυτα που τοσο αγαπουσα τοτε..

οσο για την 'αποδραση μου απο το αλκατραζ' μη νομιζεις..και εγω τις εφαγα μετα!! αλλα δεν με κλειδωσανε παρα πανω μεσα γιατι οι γονεις μου ητανε ετσι απο την αρχη..πιο μεσα δεν γινοτανε να ημουνα!!!αρκαιες καταστασεις φερνουνε ακραιες συμπεριφορες πολλες φορες αλλα εγω παντα τα θυμαμαι αυτα που εκανα με ομορφα αισθηματα..ξεχναω τον λογο πισω απο τις πραξεις μου (περα οτι ηθελα να δω τον τοτε κουκλε μου!!! :))))

μια ομορφη εβδομαδα!!
σε φιλω!!
:)

tzotza said...

@αλεξανδρα μου...
καλημερα φιλεναδα μου!!
καλα το γραφειο σου θα ητανε τελειο!!!!το κρατησες αραγε?εγω εχω απο τα παιδια μου ενα τραπεζακι της fischer price που ζωγραφιζανε και τα τρια μου παιδια και πανω του εχει τα παντα! τα πρωτα τους γραμματα και διαφορες μουτζουρες..το κοιταω και εκατο εικονες ερχονται μεσα στο μυαλο μου..το γραφειο σου θα ειναι ενα ημερολογιο απο μονο του!!!

αυτες οι αναμνησεις μας κρατανε συντροφια πολλες φορες στις μοναχικες στιγμες που περναμε ολοι μας..παλι καλα...

σε φιλω γλυκα..
μια ομορφη εβδομαδα να εχουμε..
σε εχω παραμελησει και εσενα..θα ερθω μετα..να εχεις καφε οκ?
:)

tzotza said...

@μετεωριτης μου...
καλημερα φαιη μου!!
χαιρομαι που εισαι καλα πρωτον!!!(ωραιος ο sly αλλα οκ, σου παει πιο πολυ το feminie side of you!!!:))))

ax o robert smith!!!
ax!!!ax!!!ax!!!
τι να πω για τα αμετρητα ονειρα που ειχα με εκεινον!!
και η αποψη μου ειναι οσο μεγαλωνει μια χαρα ειναι ακομη!!!εγω δεν μπορω να μη τον δω σαν εκεινον που ελιωνα πανω στην αφισα του!!!

καλα,εγω πηγαινα σε ενα σχολειο που ολοι φορουσανε ροζ και παλ χρωματα, lacoste kai timberland ρουχα, σε ενα suburbia στην αμερικη που ητανε superconservative..δεν μπορεις να φανταστεις ποσο WEIRD ημασταν εμεις που ακουγαμε τετοια..ο κολλητος μου φορουσε παραμανα στο αφτι σαν σκουλαρικι (μιλαμε για το 1983-87!!!τοοοοσο πισω!!!)και τον κοιταγανε λες και ητανε απο outer space!!ποσο ομορφα τα κοιταω ολα αυτα τωρα και χαιρομαι οταν και τα δικα μου παιδια διαφερουνε απο την μαζα και κανουνε αυτο που τους αρεσει..και ας φρικαρουνε οι γιαγιαδες τους!!!(ειμαι ακομη το ιδιο αντιδραστικο παιδι μου φαινεται!!!)

στο χωρο του σχολειου (ξερεις αυτο που βλεπουμε στα εργα που φορανε ολες μακρια φορεματα σε 'ομορφα' χρωματα..prom το λενε) εγω και η φιλη ου φορεσαμε μαυρα κοντα φορεματα με τουλια!!!

καλη εβδομαδα να εχουμε γλυκια μου!!
σε φιλω!
:)

Μετεωρίτης said...

χαχαχα!!

σε φαντάζομαι μέσα στο hollywood ροζ σχολείο... με τα μαύρα και με τα σκουλαρίκια.. χαχα!

Αναρωτιέμαι να άκουγαν καθόλου english, indie και τέτοια στην Αμέρικα.
Την ήξεραν τη Σούξι;
Τους psychedelic Furs?
Τους clash?

καλύτερα είμαι πάντως, ξεπρήστηκα (άρχισα να μου μοιάζω ξανά!)

πολύ γέλασα με τα σχόλιά σου,

πολλά πολλά smith-οφιλιά!!

tzotza said...

@μετεωριτη μου...
ακουγαμε μερικοι μερικοι!!!
μολις τωρα κοιταξα μερικα απο το albums μου να σου πω μερικα απο τα πραγματα που ακουγα τοτε..
the clash (ofcourse!!!)
the alarm
the psychedelic furs (favourite 'the ghost on you')
adam and the ants (το θυμασαι αυτο? 'dont swear, dont smoke, what do you do??goodie goodie two shoes!!')
nik kershaw (πω πω τι θυμηθηκα τωρα!!!)
omd
ofcourse siouxie and the banshees..
iggy pop..
the smiths..(ax morrissey forever!!!)
talk talk (to its my life το ειχα κανει personal soundtrack!!!)
ultravox (νομιζω θα κοψω φλεβα τωρα!!!)
king (love and crime!!)
suede (αλλα εδω στην ελλαδα τους αγαπησα πιο πολυ..το ομολογω!!)
και πολλα αλλα!!!

αλλα θα σου πω φαιη μου, οταν μετακομισα εδω τελειωνοντας το λυκειο το καλοκαιρι του 87, ητανε λες και βρηκα το σπιτι μου επιτελους music wise!!!ενα απο τα καλα (και εγω νομιζω πως υπαρχουνε πολλα..ειμαι fan of greece ya know!!!)που μενουμε στην ελλαδα ειναι αυτο!!

χαιρομαι που εισαι καλα sweetie μου!!!

σε φιλω!!
:)

ps ακομη με 'τραβανε' οι αντρες με μαλλι περιεργο και eye liner απλα συνηθως ειναι ολοι πιο μικροι απο μενα πια..δεν με χαλαει αυτο ομως!!! you only live once!!! :)))))
(shame on me!!!ειμαι και μητερα!!! :)))))

3 parties a day said...

Αχ... Μου συμβαίνει κι εμένα να βυθίζομαι στις αναμνήσεις. Συχνότερα απ' όσο θα ήθελα...

(Είχα ένα φίλο, Άγγλο. Ο μπασίστας των Violent femmes τού 'χε φάει τη γκόμενα:))

tzotza said...

@3 parties a day μου...
γιατι το κανουμε αυτο ομως?
καμια φορα παγιδευομαστε μεσα στις αναμνησεις μας..ευτηχως αυτη η αναμνηση μου ητανε μονο ομορφη...

οσο για τον φιλο σου που εχασε την γκομενα του, wow!!! what a small world huh???
και να φανταστεις πως εμεις οι μικρες τοτε τους κοιταγαμε τους violent femmes σαν καραμελες!!!(η καταγωγη τους ειναι απο το milwaukee wisconsin οπου και εγω μεγαλωσα..ασχετα αν εκει δεν κανανε ποτε τοση μεγαλη καριερα οσο εδω στην ευρωπη και στην ελλαδα!!σου χαρισα και μια αχρηστη πληροφορια για σημερα!!! :))) )

ενα ομορφο βραδυ και μια γλυκια καλημερα φιλη μου!!
:)

patsiouri said...

Eγώ σκέπαζα κλασσικά τα μαξιλάρια με το πάπλωμα και στη θέση των μαλλιών μου άφηνα μια καστανή αποκριάτικη περούκα όταν έτρεχα με τα γκομενάκια...μέχρι που έγινε εέίνος ο σεισμός! Τί μου θύμησες!

tzotza said...

@patsiourακι μου...
εγω εβαζα εναν κουκλο που ειχα και κλασσικα και το μαξιλαρι αλλα χτυπησα ενα κομματι παγο οπως εβγαινα με το 'σχοινι σεντονι' και επεσε στο κατω παραθυρο και ετσι με πηρανε χαμπαρι!!!
ποσο μαρεσουνε αυτες οι αναμνησεις!! και ποσο χαιρομαι που δεν κοτευα!!(και ακομη πολλες φορες το ιδιο ρισκο παιρνω σε διαφορα..λες να ειναι κακο φιλη μου???)

μια ομορφη καλημερα!!
σε φιλω!
:)