CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 18, 2008

μια καινουργια αναμνηση...



ηρθε το ασπρο...


και τα σκεπασε ολα...


σκεπασε ολα τα ασχημα...


και τα εκανε για λιγο να μοιαζουνε ομορφα...


εστω για λιγο...


χαθηκε το γκρι...


το μουντο αυτο το χρωμα...


εκανε τις πολυχρωμες τεντες στις πολυκατοικιες γυρω μου να φαινονται για μια φορα ομορφες...


ολες ενα καθαρο λευκο...


καθομουνα και εγω αναμεσα εκει εξω...


τα παιδια παιζανε με χαρα...


το ματι ξεκουραστο πια απο το λευκο το χαδι γυρω μας...


και εγω εκει...


αναμεσα του...


και με σκεπασε και μενα το λευκο...


απο πανω μεχρι κατω...


πηρα και μια μεγαλη ανασα και γεμισανε και τα πνευμονια μου με τον κρυο αερα...


απλα υπεροχο...


και τραβουσα φωτογραφιες με τα ματια μου...


τις κρατησα μεσα μου...


αυτες τις εικονες γεματες απο χαρα...


απο γελιο...


απο ησυχια...


αναμεσα απο τα γελια και το παιχνιδι να ακουγεται και το χιονι να πεφτει...


ποσο πισω παλι με ταξιδεψε...


παλι πισω σε αναμνησεις...


ολο εκει με πανε τελευταια οι σκεψεις μου...


πισω σε αλλες σελιδες γεματες απο αλλες εικονες...


καλο τωρα ειναι αυτο?


δεν ξερω...


δεν ζω το παρων μου σε μια αναμνηση...


αλλα παντου εκει με πανε...


σε αλλες στιγμες μοναδικες και εκεινες...


ειδα ομως κατι που δεν το ειχα προσεξει και πολυ αλλη φορα...


και εβγαλα και μια καινουργια φωτογραφια που δεν ειχε πανω του κατι απο το παρελθον..


μονο το παρων...


ουτε απο το μελλον...


απο το μελλον δυσκολο να βγαλω μια εικονα στο μυαλο μου...


ουτε να το φανταστω μπορω...


γιαυτο σας μοιραζομαι μια καινουργεια αναμνηση,,,


απο το τωρα...






38 added their thoughts to the pile:

Anonymous said...

Τζότζα μου.....Χιόνισε και είδαμε "άσπρη μέρα"???

Αχ, που μας κατάντησαν!!! Αλλά τι να κάνουμε??? Αν μπορούμε να απολαμβάνουμε έστω και αυτές τις ομορφιές....ας είναι!!!

Καλή σου μέρα!!!

Aντώνης said...

Γεννήθηκε η όμορφή σου ανάμνηση. Κράτησες φυλαχτό το τώρα!

iLiAs said...

..θα είναι το μέλλον καλύτερο από το παρόν.. :)
Να απολαύσεις τη χιονισμένη βδομάδα..αν και 'γω περιμένω πως και πως τη ζέστη :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

΄Ολοι μας το "παρόν" και τη "στιγμή" μας ζήσαμε χθες το βράδυ.
Και θεωρώ πως είμαστε από τους τυχερούς, ολοι όσοι ρουφήξαμε τον παγωμένο αέρα, απολαύσαμε εκείνη την μοναδική ησυχία που απλώνεται στη φύση με τις νιφάδες να παρασύρονται σαν τρελές στη καθοδική τους πτώση.

Αργά το βράδυ ήταν φοβερά απολαυστικό το θέαμα.

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Stratos Bacalis said...

Πόσο σας ζήλεψα εκεί κάτω...

Χρωστάς ένα ποιήμα ε? Φιλάκια

Stratos Bacalis said...

Τώρα χρωστάς και άλλα!!!!

http://sandman-chronicles.blogspot.com/2008/02/another-blogger-game-books-this-time.html

MenieK said...

η ανάμνηση του τώρα είναι η πολυτιμότερη...

faraona said...

Το παρον ειναι το προηγουμενο βημα μας προς το μελλον.
Αυτο ναχεις στο νου σου μικρη μουΚυρια.
Πατας πανω στο σκαλοπατι που θα σε οδηγησει στο μελλον.Ασε το παρελθον και τις αναμνησεις για να το κανεις αυτο το βημα.Το αξιζεις και το οφειλεις στον εαυτο σου και στα παιδια που θελουν να σε βλεπουν ευτυχισμενη και ζωντανη.

Ωσ τοτε βγαζε οσες φωτο θελεις και απολαυσε οσο μπορεις καθε σταγονα της ζωης.


Φιλια πολλα.

etalon said...

Δεντρα με καρπους που τους τυλίγει το χιονι.
Σαν ανθρωποι στις πόλεις που παγωνουν απο μοναξια
κι ομως κοιτα στη φωτογραφια ποσο κοντα ειναι οι καρποι ο ενας απο τον αλλο...
πόσο κοντα ειμαστε οι ανθρωποι
ο ενας με τον αλλο
καλο το χιονι ομως μη το αφηνουμε ετσι να μας ακινητοποιεί αλλα αντίθετα σε συναισθηματική εκγρηγορση να ζουμε...
(υπέροχη φωτογραφια)
καλημέρα

tzotza said...

@JO μου...
ναι!!!
επιτελους την ειδαμε!!!
το θεμα ειναι να απολαμβανουμε ολες τις στιγμες μας..και αυτες που μας ερχονται καθημερινα!!

σε φιλω γλυκα!
μια ομορφη καλημερα φιλη μου!!
:)

tzotza said...

@αντωνη μου...
αυτο ειπα να κανω!!!
το κρατω!!
(και εσυ μια χαρα τα περασες με το χιονακι μας, ε? :)

μια ομορφη καλημερα και σε σενα!!
φιλια!
:)

tzotza said...

iias μου...
απο το στομα σου και στου θεου το αφτι my sweet poet!!!
μου αρκει απλα να βρισκω κατι θετικο μεσα σε κατι...αυτο θα περιμενω μεσα στο μελλον...

την ζεστη περιμενεις ε?
καλα, θα σε ρωτησω τον αυγουστο ποσο πολυ θα περιμενεις τον χειμωνα!!! :)))))

καλημερα!!!
σε φιλω!
:)

tzotza said...

@γλαρενια μου...
και εγω το ιδιο τυχεροι νομιζω πως ημασταν..το χρειαζομασταν ολοι αυτη την μικρη ανασα..

τπ βραδυ της κυριακης, καθησα και χαζευα το χιονι να πεφτει μεχρι της 5 το πρωι..μα ποσο ομορφο ητανε..

σε φιλω γλυκα φιλη μου καλη...
μια ομορφη καλημερα σου ευχομαι!!
:)

tzotza said...

@sandman_gr μου...
αντε να μας ζηλεψετε και εσεις μια φορα!!!
ολο εσεις εχετε το χιονι αλλες φορες!!! :))))

καλημερα γλυκια στρατο μου!!!
φιλια!!
:)

tzotza said...

@στρατο μου...
χρωσταω!!
χρωσταω!!

αργησα το ξερω..ειπα να γραψω για το χιονι και ξεχαστηκα!!!

i'll get down to doing it asap dear!!!!

φιλια!!
:)

tzotza said...

@menieK μου..
και εγω ετσι νομιζω αλλα...
πισω με πανω οι αναμνησεις..ειδικα οι ομορφες..τις ασχημες τις εχω κανει delete εδω και καιρο..κακο ειναι και αυτο βεβαια αλλα αλλο ποστ αυτο!!! :))))

περαστικα στο μικρο σου!!!ελπιζω να ειναι καλυτερα!!!ΠΑΛΙ δεν εχουμε σχολειο!!!(η μανα παει να ψιλοφρικαρει εδω με ολα τα παιδια σπιτι τοσες μερες!!! :)))))

καλημερα!!!
φιλια!!!
:)

Mariel said...

Οι αναμνήσεις έχουν το καλό ότι δε μας απειλούν σε πρώτο πρόσωπο, ενώ οι ελπίδες και οι φόβοι φυλούν το μέλλον!
Εδώ δε χιόνισε!Και υποτίθεται είμαστε και πιο βόρεια!!!!!!!
καλημέρα

tzotza said...

@faraona μου...
παντα με μια καλη κουβεντα μου εισαι εσυ γλυκια μου..ποσο σευχαριστω!!!

βγαζω πολλες φωτογραφιες με τα ματια μου..οι πιο ομορφες ειναι αυτες νομιζω...
και την ζω την ζωη καλη μου..
το παλευω δηλαδη..
αλλα υπαρχει και μια σκια που με ακολουθει..νομιζω πως παντα πισω μου θα ειναι..
δεν με πειραζει..αρκει να μην ειναι απο μπροστα μου και δεν με αφηνει να δω αλλα...

μαλλον ειμαι σε αυτο το σκαλοπατι που μου λες..ισως ομως να ειναι ακομη λιγο μεγαλο για να το ανεβασω..δεν πειραζει και αυτο..
first baby steps and then big steps!!

σε φιλω γλυκα..
τα λογια σου ειναι παντα μια μεγαλη αγκαλια για μενα!!
πολυ σευχαριστω!!
καλημερα ομορφη!!!
:)

tzotza said...

etalon μου...
οταν ειδα την νεραντζια, δεν ηξερα αν πιο πολυ ομορφο ητανε ή με γεμιζε με στεναχωρια..τα ειδα ετσι εκει παγωμενα τους καρους της και σκεφτηκα διαφορα ασχημα..
αλλα και εγω μετα, ειδα και την ομορφια της και το προσεξα και εγω ποσο κοντα ειναι το καθε νερανταη με το αλλο και ειχα την ιδια σκεψη με σενα...ολα μαζι εκει κρατουσανε το ενα ζεστο το αλλο...

ποσο δικιο εχεις με αυτα που μου εγραψες etalon μου..ποσο..
μακαρι να ημαστε ολοι ετσι .(εγω παντος το εζησα με την ομορφη πλευρα του..)

πολυ χαιρομαι που περασες απο μενα παλι..
ο τροπος που βλεπεις τα πραγματα παντα με αγγιζουνε...και σευχαριστο για τα ομορφα σου λογια για την φωτογραφια μου..(με κανεις και κοκκινιζω!!! :)))

μια ομορφη καλημερα σου ευχομαι!!
σε φιλω
:)

Νικόλας Παπανικολόπουλος said...

... Μια καλήμέρα... έτσι απλά! :))

3 parties a day said...

Ωραίο να μπορείς ν' αναγνωρίζεις τις στιγμές που θα γίνουν μια όμορφη ανάμνηση. Συνήθως τις ανακαλύπτουμε αργά...

indictos said...

Όμορφο το ποίημα και φοβερές οι φωτογραφίες.

loved them all

Unknown said...

το είχα πολύ ανάγκη αυτό το λευκό ... σ'ευχαριστώ που μου το έδειξες με τα λόγια και τις εικόνες σου ...........

τι υπέροχες φωτογραφίες.....



μια αγκαλιά μεγάλη

_κΥβέλη_

Love and Poison said...

Pfffff... Amateurs...

Μια φορά χιόνισε και το κάνατε εθνικό θέμα...

υ.γ. Κρυοκώληδες ;ΡΡΡΡ

mAuVe said...

οι ομορφότερες φωτογραφίες είναι αυτές που βγάζουμε με τα μάτια της ψυχής μας...

ο αυτόματος φακός αποφασίζει για τα φίλτρα, τις μνήμες, το φωτισμό, την αποτύπωση

μου αρέσει πολύ ο τρόπος που βλέπεις τα πράγματα!!!

σε φιλώ πολύ γλυκά

Αλεξάνδρα said...

Μακάρι να μπορούμε να κάνουμε το παρόν μια όμορφη αυριανή ανάμνηση.

Το είχαμε ανάγκη το λευκό του χιονιού που μας κάλεσε να παίξουμε κοντά του, να φτιάξουμε χαμογελαστούς χιονάνθρωπους και να γεμίσουμε αισιοδοξία.

Καλό σου βραδυ

tzotza said...

@mariel μου...
λες να ειναι ετσι?
δεν ξερω...
ισως...
απλα ξερω πως πολλες φορες μου δινουνε μια ομορφη αγκαλια οι αναμνησεις μου..εκει που την χριεαζομαι πιο πολυ...

καλως ηρθες!!!
φιλια πολλα!!!
καλημερα
:)

tzotza said...

@ανεμοσκορπιματα μου...
πολλες φορες αυτο ειναι το μονο που χρειαζομαι!!!νασαι καλα!! :)

καλως ηρθες!!!
μια ομορφη μερα να εχεις!!
φιλια!
:)

tzotza said...

@3 parties a day μου...
ειναι πραγματικα ομορφο οταν λες πως αυτην την στιγμη την θελω να την κρατησω για παντα μεσα μου και προσπαθεις να την τυπωσεις μεσα στο μυαλο και καρδια σου...

καλμερα φιλη μου!!!
σε φιλω!!
:)

tzotza said...

@indictus μου...
οχι ποιημα indie μου..σκορπιες σκεψεις καλυτερα..i'm far from being a poet my friend...(μαρεσει που κανεις pratice και με το english σου στα σχολια μου!!!:)))

σευχαριστω για τα ομορφα σου λογια..
ελπιζω να σε δω το σ/κ απο κοντα!!!

φιλια!!!
:)

tzotza said...

@κυβελη μου...
και σε σενα ευχαριστω για τα ομορφα σου λογια...
μαλλον πολλοι θελαμε εκεινη την αγκαλια...και ευτηχως την πηραμε!!

ελπιζω να εισαι καλυτερα..
εχεις το mail μου αν χρειαστεις το οτιδιποτε μικρη μου φιλη...και το εννοω..(μολις ειδα το σχολιο που μου αφησες στο σπιτι σου..συγνωμη που δεν το ειδα νωριτερα..)

μια ομορφη καλημερα σου στελνω...
πολλα φιλια
:)

tzotza said...

@love and poison μου...
αντε μωρε!!
η ζηλεια θα σας φαει!!!
φυσικα και το καναμε εθνικο θεμα!!τι θα καναμε?το μακεδονικο???(αυτο σου το αφηνουμε σε σενα να το γραψεις!!! :)))

as for my ass, i have nothing to say except that you know better than to call ALL of us cold-assed!!! :))))))

σε φιλω κακε μου!!!!
:)

ps καλημεεεεερα!!!!!!

tzotza said...

@mauve μου...
οι καλυτερες φωτογραφιες ειναι πραγματικα εκεινες νατασσα μου!!!
να τις προσεχουμε πιο πολυ απο τς αλλες που εχουμε στα συρταρια μας!!!

σε φιλω γλυκα με μια μεγαλη καλημερα!!!!
:)

tzotza said...

@αλεξανδρα μου...
τελικα ολοι μας το ειχαμε αναγκη το κατασπρο λευκο..
ισως και πιο πολυ απο τα παιδια μας...

μια ομορφη καλημερα φιλεναδα μου..διπλη ειδικα για σενα απο μενα..
σε φιλω
:)

Stratos Bacalis said...

Ακόμα χρωστάς ε? Κανόνισε!

tzotza said...

@sandman μου!!!
δεν το εχω ξεχασει καλε!!!
σημερα θα το κανω ποστ!!!
(my poem is from edgar allen poe...:))))))

παω σε αγωνες πολο που εχουμε...μπρρρρρ...outside pool!!!

σε φιλω φιλο μου στο βορρα!!!
:)

MenieK said...

αφού διάβασα και το τελευταίο σχόλιο και βεβαιώθηκα ότι ξεμπέρδεψες με το task του sandman, είπα να επωφεληθώ και να σε καλέσω κι εγώ με τη σειρά μου σε blogoπαίχνιδο (μη βαράς καλέεε, τι να έκανα? με εκβίασαν κι εμένα....)
Σε φιλώ και καλό Σ/Κ

tzotza said...

@MenieK μου...
καλα μολις το ανεβασα το ποστ μου!!!μετα απο δεν ξερω ποσες μερες!!!αχ ειμαι τοοοοσο συνεπης!!!!ουφ!!!

με χαρα καλε θα δεχτω και την δικια σου προσκληση φιλεναδα (ειμαι σε public view!!τι να σε πω τωρα???!!! :)))))
αλλα μονο god knows when ποτε θα το κανω!!!παω να δω τι ειναι!!!

καλο σ/κ και σε σενα φιλη μου!!!
σε φιλω γλυκα!!!
:)

ps :))))))