CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 26, 2007

στον φιλο μου..

Τι ειναι αυτο που κανει καποιες φορες καποιον να τα βαλει στα ποδια?

Να σηκωθουνε μια μερα και να πουνε 'παει..τελειωσε..δεν θελω να σου μιλησω πια.'

Δεν ξερω την απαντηση σε αυτο..
εδω δεν μπορω να καταλαβω τον εαυτο μου πολλες φορες, το να βρω την απαντηση για καποιον αλλον μου φαινεται αδυνατον.


Ο κοσμος του internet σου δινει την δυνατοτητα ομως να κανεις run away..

ειναι πιο ευκολα να πατησεις αυτο το καταραμενο το delete και να εξαφανηστεις..

ισως για πολλους ειναι κατι καλο αυτο..

για μενα ομως δεν ειναι..

κανω το λαθος καθε φορα και δενομαι με ανθρωπους ευκολα.

δεν εχει σημασια αν τους εχω δει η οχι..
αν εχουμε μιλησει στο τηλεφωνο η οχι..
αν πραγματικα τα ξερω ολα για τον αλλον η οχι..
δεν εχουνε σημασια..
εγω απλα δενομαι και οταν δενεσαι με καποιον τον περιμενεις..
και ας ειναι να εμφανιστει μεσα απο μια οθωνη με ενα γραπτο του ή μεσα απο το messenger με τα πληκτρολογημενα του λογια..
ακομη τον περιμενεις.

Ετσι εγινε και με τον φιλο μου τον Δημητρη..
ξαφνικα μια μερα πατησε το delete button..
δυο απλα λογια χωρις καμια ουσιαστηκη εξηγηση..
απλα εφυγε..
εγω ομως ακομη τον περιμενω..
σχεδον καθε μερα τον περιμενω να ξαναεμφανηστει μεσα απο το pc μου..
αλλα δεν ερχεται..
οχι ακομη..
βλεπεις εγω ακομη εχω αυτο το faith in people thing..
και ειδικα σε καποιους ανθρωπους..
αρνουμαι να πιστευω πως επεσα εξω με εκεινον..
αποκλειεται..

Σημερα γιορταζει ο Δημητρης..
ξερω πως θα με διαβαζει ακομη..
δεν υπαρχει κανενα ρισκο σε αυτο(ξερει εκεινος τι εννοω)..
αρα θα δει την ευχη μου για εκεινον..
και του ευχομαι να ειναι καλα και να ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καλα..
εκεινος παλι ξερει τι εννοω..
και ας εχω την πικρα μεσα μου..
την εχω γαμωτο..

Να εισαι καλα φιλο μου Δημητρη..
εγω θα σε περιμενω..
και το ξερεις αλλωστε αυτο..
σου αφιερωνω ενα τραγουδια απο το αγαπημενο μας Radiohead που τοσες φορες ακουγαμε παρεουλα..

Transport, motorways and tramlines
Starting and then stopping
Taking off and landing
The emptiest of feelings
Disappointed people clinging on to bottles
And when it comes it's so so disappointing
Let down and hanging around
Crushed like a bug in the ground
Let down and hanging around
Shell smashed, juices flowing
Wings twitch, legs are going
Don't get sentimental
It always ends up drive
One day I'm going to grow wings
A chemical reaction
Hysterical and useless
Hysterical and ...
Let down and hanging around
Crushed like a bug in the ground
Let down and hanging around
Let down again
Let down again
Let down again
You know, you know where you are with
You know where you are with
Floor collapsing
Floating, bouncing back
And one day....I am going to grow wings
A chemical reaction
Hysterical and useless
Hysterical and...
Let down and hanging around
Crushed like a bug in the ground
Let down and hanging around
http://www.zshare.net/audio/44747208d742b1/

40 added their thoughts to the pile:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!
ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΓΙΗΣ!!!

Τώρα tzotza μου, αυτό συμβαίνει και σε μένα. Δε σας βλέπω δε σας ξέρω, όμως η απουσία κάποιου, του ό,ποιου, φαίνεται... θλίβει , κοστίζει.
Τώρα τελευταία ο ένας μετά τον άλλον τα "κλείνουν" και μου κακοφαίνεται το ξέρεις;...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

iLiAs said...

..καλημέρα! :)
Οι λόγοι που κάποιος μπορεί να εξαφανιστεί είναι διάφοροι!
..άλλες φορές οφείλεται σε μας, άλλες πάλι, όχι...όπως και να 'χει ο καθένας κάνει τις επιλογές του και πορεύεται σύμφωνα μ' αυτές.
Εμείς να 'μαστε καλά.

Καλό σκ και πάλι! :)

maxim glendower said...

Ελπίζω να δώσει ¨σημεία ζωής¨ ο δημήτρης

fish eye said...

χρονια πολλα σε ολους οσους γιορταζουν σημερα..κι εγω δενομαι..πολυ!!

Αλεξάνδρα said...

Μα τι σημασία έχει αν έχεις δει κάποιον ή όχι. Απ΄την στιγμή που έχεις μοιραστεί μαζί του/της συναισθήματα φίλιωσες.

Γλαρένια και εμένα μου κακοφαίνεται που κλείνουν...

Μακάρι ο φίλος σου Δημήτρης να επιστρέψει!

Φιλιά καλή μου.
Χαίρομαι που νιώθουμε παρομοια

tzotza said...

@γλαρενια..
Και εγω το ιδιο του ευχομαι!!

Ειναι να μη μας κακοφαινετε γλαρενια μου? Γραφοντας αφηνεις ενα κομματι απο τον εαυτο σου και ο αλλος δενεται μαζι σου..οχι ολοι, αλλα υπαρχουμε αρκετοι απο εμας που αισθανοντε ετσι και ποναει οταν απλα εξαφανιζοντε ετσι..

φιλια και καλημερα!!
(ειναι ηδη σαββατο!)

tzotza said...

@ilias..
ειναι πολυ οι λογοι Ιλια μου..δεν διαφωνω..
δεν το κανει ομως αυτο ευκολο να το δεχτεις..το κανει ακομη πιο δυσκολο οταν δεν ξερεις το γιατι..

να'μαστε καλα απ'ολες τις πλευρες!!

καλο σ/κ και σε σενα my poet!!!
φιλια!!
καλημερα!!
:)

tzotza said...

@max..
απο το στομα σου και στου Δημητρη του αυτι..

καλημερα και
φιλια
:)

tzotza said...

@φεγγαραγκαλιες..
χρονια πολλα και καλα σε ολους!!

καλως ηρθες!!
καλημερα!

tzotza said...

@αλεξανδρα..
χαιρομαι και εγω που και εσυ συμφωνεις (το ηξερα εξαλλου για αρκετους απο εσας!)

εγω απλα θελω να ακουσω πως ειναι καλα..δυο λογια μονο..

μια ομορφη μερα να εχεις αλεξανδρα μου..
φιλια και καλημερα!!

maya said...

@κάποιες φορές το πολύ, το όμορφο, το καλύτερο τρομάζει. αυτό που δεν μπορείς να εξηγήσεις γιατί ενώ όλα ήταν τόσο καλά, ο άλλος το απορρίπτει...μην νομίζεις οτι όλοι αντέχουν. κάποιοι προτιμούν να γυρίσουν πίσω στο λίγο αλλά γνώριμο προκειμένου να βγάλουν κεφάλι παραέξω.

δεν το καταλαβαίνω αλλά το αναγνωρίζω. δυστυχώς.

φιλιά καλημέρας
χχχχχχχχχ

Stratos Bacalis said...

Πόσο δίκιο έχεις maya....δυστυχώς...

Καλώς σε βρήκα tzotza!!! Είπα να ρίξω κι εγώ μια ματιά στο μπλογκ σου...όμορφα! keep it up!

Anonymous said...

Τζο, χάρηκα...

http://www.youtube.com/watch?v=Tn3QgbQ-c9g

tzotza said...

@Maya...
Ετσι ειναι πολλες φορες δυστηχος..

Αλλα κοιτα πιο κατω, μου απαντησε ο φιλος μου και ειμαι τοσο χαρουμενη που δεν μπορω πια να σκεφτω ασχημα!!!

μια ομορφη μερα να εχεις!!
φιλια!!
:))

tzotza said...

@sandman_gr..
Σευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!
I'll certainly try!!!

καλως ηρθες!!!
καλημερα!!
:))

tzotza said...

@Δημητρης..
Ηθελα τοσα να σου πω και τωρα που 'ηρθες' δεν θυμαμαι τιποτα πια..

Να ξερεις απλα πως μ'εκανες πολυ χαρουμενη και χαιρομαι που δεν εχασα my faith in you..

Το ξερεις πως δακρια πεφταμε απο τα ματια μου που σε ειδα καλα..

Θα σε περιμενω να τα πουμε..

σευχαριστω my dear friend..
tzo

maya said...

τέλος καλό, όλα καλά.

ε?

Anonymous said...

Μέχρι την Παρασκευή είχα γνωρίσει δύο παιδιά μέσα από τα blogs. Και οι δύο συμπαθέστατοι και ξαναβρεθήκαμε και χάρηκα που τους γνώρισα. Τις τελευταίες δύο μέρες γνώρισα ένα ζευγάρι που γίναμε e-friends απλά διαβάζοντας και σχολιάζοντας ο ένας τα ποστ του άλλου.
Ήρθαν στην Σαλονίκη καθίσαμε και μιλήσαμε λές και ήμασταν γνωστοί χρόνια και είχαμε αφήσει στην μέση μιά κουβέντα την οποία απλά την συνεχίσαμε. Ήταν σαν να ήξερε ο ένας τον άλλον για καιρό. Πιθανόν εδώ μέσα βγάζουμε πιό εύκολα τα εσώψυχα μας και λέμε και πράγματα που θα δυσκολευόμασταν να τα πούμε in real life. Και ίσως αυτό να μας φέρνει πιό κοντά.

patsiouri said...

Ελπίζω να είναι καλά...κι εμένα δέ μου αρέσουν αυτές οι ύποπτες εξαφανίσεις.

Aντώνης said...

Είναι αξιοπερίεργη αυτή η οικειότητα του διαδικτύου. Ίσως και επειδή δεν είναι αληθινή ζωή όμως. Ακριβώς γι' αυτό. Να είστε καλά και όμορφα πάντα!

tzotza said...

@Maya..
το σημαντικοτερο ειναι πως ειναι καλα..εγω πιο πολυ γιατυο ανησυχουσα..και το youtube κλιπακι πολυ με συγκινησε..

αν ειναι τελος καλα ολα καλα, θα δειξει απο εκεινον..

μια ομορφη μερα να εχεις καλη μου!!
:)))

tzotza said...

@indictos..
αν σου πως πως εχω κανει αρκετους καλους φιλους μεσω διαδυκτιου τι θα ελεγες?απλα ετυχε.. ισως το βαρος να ειναι σε αλλο επιπεδο οταν γνωριζεσαι ετσι, μεσω γραπτο λογο..

αν θα αντεξουνε αυτες οι φιλιες θα δειξει βεβαια αλλα και στις αλλες φιλιες μας με τον 'παραδοσιακο' τροπο, το ιδιο ρισκο δεν εχουνε?

καλως ηρθες super dad!!
:))))

tzotza said...

@patsiouri..
καλα ειναι!!!
δες το comment του πιο πανω απο σενα και το link..(μ'εριξε με το video!!) :)))

φιλια πολλα φιλεναδα μου!!
:))

tzotza said...

@αντωνης..
μαλλον θα εχεις δικιο αντωνη αλλα πολλες φορες υπαρχουνε και οι εξαιρεσεις..γινοντε ενα μερος απο της 'κανονικης' μας ζωης (οποια και να ειναι αυτη!)και τοτε ειναι πραγματικα ομορφα!!!

καλημερα!!!
:)

George said...

Τα λές τόσο όμορφα και αληθινά. Να είσαι καλά και εσύ και αυτός που γιόρταζε.
Καλημέρα.

Pan said...

Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο θα εξαφανιζόταν.
Ακόμη και αν μου τον έλεγες, θα δυσκολευόμουν να τον πιστέψω.

tzotza said...

@george..
οσο πιο απλα το λογια, τοσο πιο βαθια τα αισθηματα..καπως ετσι το βλεπω..

σ'ευχαριστω για την ευχη σου..και εγω του το ευχομαι και ας ειναι απο μακρια..

καλως ηρθες!
καλημερα!
:)

tzotza said...

@Pan..
πολλες φορες δεν καταλαβαινουμε πως αντιδραει καποιος..
δεν πειραζει Pan μου..
πολλες φορες πρεπει να προσπερναμε τον πληγωμενο μας εγωισμο και να δεχομαστε τους λογους..αν ειναι φιλος, το αξιζει..

μια ομορφη καλημερα!
:)

Lote Alcarin said...

Τι όμορφα όμως... Δεν μπορεί... Τουλάχιστον συγκίνηση... Όταν ξέρεις πως ο άλλος αν και χαμένος τελικά σε διάβασε, και όχι μόνο αυτό, σου απάντησε κι όλας:P΄Είδες που καμιά φορά πρέπει να ζητάμε αυτά τα οποία θέλουμε ή έχουμε ανάγκη? Αχ.. τι καλά. Πολύ χάρηκα που σου απάντησε tzotza μου, φιλάκια πολλά!

tzotza said...

@lote μου..
και εγω επαθα ενα κατι οταν ειδα το comment του και το youtube!!! ενα χαμογελο ΝΑ μεγαλο ειχα/εχω!!! :)))
ισως καμια φορα να πρεπει να ζηταμε..εγω δεν το συνηθιζω παντως αλλα χαιρομαι που αυτη τη φορα μου βγηκε σε καλο!!!
το ηξερα πως θα σε συγκινουσε και εσενα καλη μου!!

ενα ομορφο απογευμα να εχεις!!
καλη ξεκουραση!!
φιλια
:)

iLiAs said...

Καλησπέρα! :)

Τελικά, όλα καλά?? :)

Paranoia said...

Λυπάμαι...
κι ας μην τον γνωρίζωκι ας μην σε ξέρω

αν αξίζει όλο αυτό θα γυρίσει
κι αν δεν το καταλάβει

απλά προσπέρασε το...ίσως έκανε τον κύκλο του

όπως τόσα άλλα που ολοκληρώνουν

καλό σου μήνα

tzotza said...

@ilias..

Καλημερα και καλο μηνα Ιlia μου!!!

Ναι,εμαθα πως ειναι καλα!! αυτο μετρουσε πιο πολυ απ'ολα!!!

the future is still unknownn however!!!

φιλια!!!
:)

tzotza said...

@Paranoia..
μη λυπασαι καλη μου..τελικα εμφανηστηκε!!! (κοιτα το πιο πανω comment απο εκεινον και το σχετικο link αν θες)

δυσκολευομαι πολυ στο να 'προχωρησω' απο ανθρωπους που σημαινουνε κατι ή σημαινανε καποτε κατι..κακο αυτο λες,ε? ισως αλλα σ'αυτην την περιπτωση εδω χαιρομαι που δεν το εκανα!!!

καλημερα και καλο μηνα!!!
φιλια!!!

Anonymous said...

Γειάσας Τζότζα!......λυπάμαι πραγματικά για τη σιωπή και την εξαφάνιση ας το πώ έτσι του αγαπημένου σας φίλου.....μου έχει συμβεί και μένα πρόσφατα αλλά όμως σε πραγματικό επίπεδο....και όχι σε επίπεδο Blogging....εννοώ ότι
είχα γνωρίσει...κάποιον άνθρωπο ο οποίος με είχε γοητέυσει πάρα πολύ (αυτός ανήκει στο χώρο του ραδιοφώνου)....(τώρα το πώς έγινε και τον γνώρισα...τεράστια ιστορία έστειλα μνμα σε μιά από τις εκπομπές του....εκείνος κράτησε το κντό μου επικοινώνησε μαζί μου μηλίσαμε κτλ,κτλ,κτλ...)*και ενώ στην αρχή όλα έδειχναν καλά μετά από λίγες μέρες....(και ενώ του είχα πεί κάποια πράγματα για μένα....(ότι είμαι Αμέα)....εκείνος εξαφανίστηκε ως διά μαγείας.....δε φανταζεστε τον πόνο μου....του έστειλα κάποια μνματα....μου απαντούσε πολύ κρύα βέβαια...πολύ απόμακρα....εκείνος όμως από μόνος του δεν έστειλε ποτέ ξανά....μόνο εγώ έστελνα...και τώρα έχω μείνει να πονάω...και να αναρωτιέμαι που έφταιξα και τι έκανα λάθος...και εγώ εκλαψα...πολύ...και ακόμα κλαίω......γιανά τον ρωτήσω το γιατί ούτε λόγος φυσικά....πιστέυω πως....αυτό που πονάει πάντα σε κάτι τέτοιο είναι...αυτό το μυστύριο που κρύβει πίσω της η σιωπή αυτή και η εξαφάνιση του άλλου...αυτό το γιατί....και το ότι εμείς δεν το ξέρουμε (το γιατί).....και θεωρούμε πάντα ότι φταίμε εμείς γι αυτό....εσείς τί λέτε;;; είμαι σωστή;;Με αγάπη.Αθανασία.

iLiAs said...

..καλημέρα και καλό μήνα κι
από μένα! :))

alienlover said...

πολλές φορές όταν ακούει καποιος ότι έχεις έναν διαδικτυακό φίλο εναντιώνεται, πιστεύει ότι είναι σίγουρα ψεύτης και θα σου κάνει κακό.
διαφωνώ με αυτό, διαφωνώ με την απόλυτη στάση καποιων ανθρώπων για θέματα που ίσως δεν γνωρίζουν.
κάνοντας συστηματική χρήση του διαδικτύου τα τελευταία 9 χρόνια το μόνο που έχω να πω είναι ότι μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες γνωριμίες μου τις έχω κάνει μέσω ίντερνετ. Σίγουρα όλοι δεν άξιζαν την προσοχή μου, όμως όσο είμαι εγώ προσεκτική δύσκολα μπορεί κάποιος να με βλάψει. Δένομαι κι εγώ σαν κι εσένα, και πολλές φορές περιμένω ένα νέο που θα μου έρθει με μέιλ.
Ίσως ο Δημήτρης να περνάει μια δύσκολη στιγμή, να μην είναι ακόμα τόσο δυνατός ώστε να την συζητήσει ή να την εξηγήσει, και γι'αυτό πιστεύω ότι μόλις περασει ό,τι τον βασανίζει να επιστρέψει στην γλυκειά φιλία σας.

Anonymous said...

OK χάθηκες και σύ τώρα.

:-))

tzotza said...

@Aθανασια..
καλημερα και συγνωμη που αργησα να σου απαντησω..
δεν ξερω τι να σου πω για την περιπτωση σου..ειναι σηγουρο πως εκεινος δεν θελησε πια αυτην την επικοινωνια και πως για σενα, μπορει να ητανε πολυ μοναδικο αλλα εκεινος διαφορετικα το εισεπραξε..ισως να το εβαλαε στο ποδια για δικους τους λογους..αν αξιζει θα δειξει στο μελλον..αυτο το εχω καταλαβει φετος..ο,τι αξιζει μενει, δεν φευγει, και ας εξαφανιζεται για λιγο..

ο δικος μου φιλος ο Δημητρης εμφανηστηκε ξανα (κοιταξε και στα σχολια και θα το δεις απο μονη σου) και απλα επιβεβαιωσε αυτο που αισθανομουνα..πως ειναι πραγματικα φιλος μου απλα πολλες φορες οι καταστασεις σε φερνουνε να κανεις λαθος κινησεις..
forgive and forget..αν αξιζει κανεις το κανεις χωρις δευτερη σκεψη..

σευχαριστω που με διαβασες και εγραψες τα δικα σου αισθηματα..

take care and always with a smile!!!
φιλια!
:)

tzotza said...

@alienlover..
καλημερα!
συμφωνω μαζι σου 100% καλη μου!!
και για εκεινες τις περιπτωσεις που δεν αξιζε την προσοχη μας, το γεγονος που βρηκαμε εκεινους τους εκλεκτους φιλους μας, αξιζε ο κοπος!!!

ο φιλος μου εμφανηστηκε και παλι και ολα καλα!!! (δες και το σχολιο του να δεις..εμενα με συκγινησε πολυ!)

μια ομορφη μερα να εχεις!!
καλως ηρθες!!
:)