CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 18, 2012

παντα ομορφο...



ομορφο ειναι οταν σε παιρνει καποιος δικος σου...
και σου λεει να κοιταξεις απο το παραθυρο σου να δεις κατι ομορφο...
και βλεπεις αυτο...
μπορει να μην ητανε σημερα...
αλλα δεν εχει σημασια...
η φωτογραφια δεν παλαιωνει...
ουτε και η σκεψη...
και ας ειναι πια αναμνηση...

6 added their thoughts to the pile:

iLiAs said...

γιουπιιιι
ουρανιο τοξοοοο!!! :)

mahler76 said...

μία υπέροχη όμως ανάμνηση. Πάντα τέτοια εύχομαι :)

tzotza said...

@iLiAs μου...
beautiful indeed!!!
καλημερα!!!
:)))

tzotza said...

@mahler76 μου...
γειτονακι μου!!!
ποσο χαιρομαι που περασες απο εδω!!! :))))
βρε αυτο το καφε ΠΟΤΕ θα τον πιουμε???
ειμαι σε κεντρικο σημειο καθε πσκ και σηγουρα θα εχεις περασει απο κοντα μου!!! ειναι σε ενα απο τα αγαπημενα σου σημεια στο κεντρο!!! ;)))

οσο για τις αναμνησεις,το θεμα ειναι να θυμασαι παντα αυτα που σε κανανε να αισθαναισαι ξεχωριστα..ετσι λεω εγω...

πολυ καλημερα νικο μου!!!
:))))

iLiAs said...

Καλο μηνα να εχεις!!! :)

καλο καλοκαιρι Georgia!!! :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

΄Ομορφο είναι που σε ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΩ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες