CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, November 28, 2010

ανάμεσα από όλα...


εχω ενα ιδιαιτερο σχεδον 50 χιλιομετρα εξω απο την αθηνα...
δεν με πειραζει η αποσταση γιατι μετα τον αγ.στεφανο...
ξεκιναει μια διαδρομη γεματη απο πρασινο,δεντρα και ατελειωτο ουρανο...
χαζευω τα παντα γυρω μου...
δεν χαζευω τα σπιτια τα μεγαλα που ισως για αρκετους θα ητανε κατι που θα ζηλευανε...
δεν με ενδιαφερουνε καθολου αυτα...
χαζευω την πρωινη υγρασια τις κυριακες που πηγαινω πρωι πρωι...
ο δρομος παντα υγρος και σχεδον ολα τοσο πρασινα...
παντα οδηγω με το παραθυρο μου ανοιχτο να ερθει λιγος καθαρος αερας μεσα...
να με αγγιξει το κρυο και να με χαιδεψει στο προσωπο...
με κανει παντα να ανατριχιασω αλλα δεν με πειραζει...
ειναι ενα τοσο ωραιο χαδι αυτο...
συνηθως σταματαω σε καποιο σημειο της διαδρομης μου...
πότε να βγαλω μια φωτογραφια...
πότε να δω κατι απο κοντα...
πότε επειδη το τραγουδι που εχω βαλει να ακουσω,μαζι με το δικο μου mood και την ολη ομορφια γυρω μου, με παρασερνει και σταματαω...
να την παρω μεσα μου την στιγμη εκεινη που ειναι μονο δικια μου...
τοσο ομορφα με κανει να αισθανομαι...

τον τελευταιο καιρο τρεχω...
τρεχω και δεν φτανω οπως λενε...
και πιο πολυ ζορικες ητανε οι δυο τελευταιες μου εβδομαδες...
επαγγελματικα αλλά και προσωπικα...
και σημερα εκει που οδηγουσα...
καταλαβα πως δεν εβλεπα τα παντα γυρω μου οπως εκανα παντα...
ημουνα χαμενη στις δικιες μου σκεψεις...
σε ολες αυτες που σκεφτομαι τον τελευταιο καιρο πολυ...
και ειδα μπροστα μου το αγαπημενο μου σημειο...
εκει που τα δεντρα ειναι ολα μια μεγαλη αγκαλια και προσπαθουνε να αγγιξουνε τον ουρανο...
σταματησα...
βγηκα απο το αυτοκινητο μου και σταθηκα κατω απο εκεινα...
κοιτουσα πανω...
μεσα απο τα φυλλα...
πανω στον ουρανο...
και ενω τα φυλλα αγγιζανε ολα μεταξι τους...
το καθ'ενα ντυμενο με μια διαφορετικη αποχρωση του φθινοπωρου...
περνουσε αναμεσα τους το φως...
περνουσε ο ηλιος...
και εκει ειδα τοση ομορφια...
τοση ομως...
μεσα στις τοσες μου σκεψεις και εννοιες...
εκει ητανε το φως...
και γυαλιζε σαν κατι χρυσο που ελαμπε στον ηλιο...
και χαμογελασα μονη μου...
αφου υπηρχε ακομη φως...
τι άλλο να ζητησω;
τιποτα...
(εκτος απο κατι που εσυ ξερεις τι...ξερεις εσυ ...)
ολα καλα θα πανε...
ειμαι σηγουρη...
:))))))

υγ...
αυτο ακουγα το πρωι...
αχ τους εχασα και αυτους!!!αχ!!!
(εσυ φταις!!ξερεις εσυ!!! ;))))))




4 added their thoughts to the pile:

Unknown said...

Ωραίο να σε αγγίζει το κρύο από ανοικτό παράθυρο, όταν απολαμβάνεις την θέα. Καλησπέρα

tzotza said...

ειναι πραγματικα πολυ ωραια!!
ολα τα χαδια ειναι ωραια!!!
:))))

καλημερα αρκουδακι!!
:))))

mahler76 said...

αν κρίνω από την φωτογραφία η διαδρομή πρέπει να είναι μαγική. Κι εγώ είμαι σίγουρος πως όλα καλά θα πάνε και τα δύσκολα θα περάσουν κοριτσάρα. Καλή σου μέρα :)

tzotza said...

@mahler76 μου...
ειναι πραγματικα ομορφη η διαδρομη!!!
αχ μακαρι νικο μου να περασουνε αυτα τα δυσκολα!!για τα αλλα,ετοιμη ειμαι!!! ;))))

χρονια σου πολλα κιολας γειτονακι μου!!
ειμαι απαραδεκτη που δεν σου ευχηθηκα οταν γιορταζες!
σου ευχομαι μονο τα καλυτερα και αμαν πια με αυτον το καφε!!!διπλα ημαστε!!!αντε πες ποτε!!!
:))))

φιλια πολλα!!!
:))))))